Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Robin

Jag och Martin kommer att bygga klart borden imorgon tisdag, det är bara 3st, och om någon kan hjälpa till kommer det gå fort och fint, och vi kanske kan börja lacka borden :).

På torsdag kommer Iron Moot hit och hämtar borden, så då lär vi behöva gå Old Skool och spela på whfb-bord en torsdag, om ni kan tänka er att hjälpa till att bära in stuffet i släpet vore det asnice med :D.
Jag vann combat med 13.

Robin

Imorgon, kan folk vara på plats 17.00 och hjälpa till att bära bord? Vi ska lasta in dem i Iron-mootbilen.
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Jag ska försöka hinna dit i tid. Men jag vågar inte lova nånting.
Sen tänkte jag kolla om någon av er som ska till Iron moot skulle kunna hämta upp lite troll till mig, jag har fått förhinder i helgen och kulle möte upp en kille där.
Det handar om en bomber, eMadrak, pGrissel och pDoomy, om någon kan tänka sig det så tar jag med pengar och kontakt info imorgon.
Btw vad kör vi imorgon, 35 eller 50 poäng?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Martin Larsson

Kan nog vem som av oss ordna .)

Är tveksam till om jag spelar eller bara kastar in bord och sedan målar vidare, dvs ingen aning. Robin vill säkert testa någon 35 pts lista skulle jag tro
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Jag ska iväg och jobba en sväng vid 18, kan kika förbi geddon igen efter det.
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Så ingen är så sugen på att spela då? Trist, jag är skitsugen!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Cassarus

Kom igen, på 35 poäng hinner ni spöa mig snabbt!
Och Martin jag lovar att inte spela eDoomy, så att jag har en warlock som inte är odödlig! ;)
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Nu på torsdag kommer jag o ska spela iaf! Fan inte spelar på skit länge känns det som.

Kan nog vara på plats redan kl 15, o vi kör med klocka så hinner man nog flera matcher ;)

Martin Larsson

Jag jan va på plats vid 15 med så det kan vi ju sikta på.
Här insett att man nog måste spela med klocka hela tiden så man inte lökar ner sig mellan turneringarna utan håller igång tempo hela tiden
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Cassarus

Jag tror inte jag kommer hinna vara där redan vid tre, men kan säkert vara där fore sex iaf.
Är det 50 poäng som gäller?
Klocka kan väl vara en tanka, bara extra jobbigt när man försöker lära sig en ny armé.^^
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

har köpt bart. nån jävel ska få smaka galleon på torsdag.
Jag vann combat med 13.

Robin

Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Kuken... jobbar den 14e... så blev det med den turneringen. Skift e lika hatat som underbart :)

Lord Black

jag kommer också och skall prova den korpulente för första gången får bara se hur många modeller det blir att proxa.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Cassarus

Jag kommer också proxa lite imorgon, men inte så mycket.
Tror jag är på turneringen  den 14e, och börjar ändra mig om defcon, finns det fortfarande plats i bilen?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"