Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

knallpucko

Jag tolkar Nisses utrop tidigare som ett "Check! Om alla andra kan, vill säga?!", vilket betyder att vi kör imorgon som planerat. Och då blir det mer knytnävar och mindre prata, det kan jag snudd på lova...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Jag är på imorgon. Framöver kommer jag behöva hinna med att ta mig hem och hämta träningskläder och badmintonrack innan spelningen. Kommer troligtvis inte heller kunna vara med längre än till 20:30 då jag kommer börja spela badminton på tisdagskvällar. Så jag kommer behöva dra om det svävar ut. Som det ser ut nu så kommer jag iaf att göra detta.

snoffaz

Jag kommer inte kunna närvara är helt urlakad i kroppen efter att haft migrän hela natten...

knallpucko

Det var ju inte meningen att du skulle bli så spänd inför spelningen... ;) Fy fan, det är ingen natt på rosor det - ta igen dig ordentligt, så ses vi om två veckor!

Nisse och Evers - med två man kort blir det lite tufft att ta er an den armé av arga PSI-mutantsautomater från Hedemora Hell som jag tänkt skicka på er. Jag låter er bestämma om ni vill köra en stund, fylla i Fredriks nya rollformulär och sätta ut lite xp eller om ni vill vänta tills om två veckor.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Två man kort är lite mkt. Fredrik kanske kan träffa dig ändå och skriva över karaktären så det är gjort till nästa gång?

knallpucko

Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Jag kanske droppar in och tar en kaffe om det blir så att ni träffas. Sen är det träning på Onyx och extra pass badminton som gäller för mig

knallpucko

Usch, träning. Om jag kan ska jag rädda dig från att hindra ditt eget kroppsliga förfall - kanske ett litet sömnpiller skulle funka i kaffet? Har du förresten Fredriks nummer, utifall han inte läser på forumet?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Tsss... träning e fina grejer. =) Du får det i ett pm

nemesiswar

Badmington låter skojj. Jag suger men kanske är sugen på att vara med någon gång om det erbjuds.

knallpucko

För kännedom blir det fika med xp-tillfixning på Fabriksgatan 11 kl 17.15 idag. Spelningen blir om två veckor, när PSI-mutantautomaterna hunnit lära sig all ninjaknep älgen kan och några till, samt ätit piller och blivit dubbelt så stora... Men annars blir det en lugn spelning.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

cesar_kan

Jag är inte med på kampanj men vore kul a träffa lite folk o få veta mer om mutant, vore d ok om jag kom förbi o var är ni?

knallpucko

Välkommen! Vi sitter i konferensrummet på plan 6c på Fabriksgatan 11 (http://kartor.eniro.se/m/n3QT6) - ingången är under bron, där pilen med 1:an pekar. Ta hissen till våning 6. Gå vänster ut ur hissen, sedan direkt höger (korridor c, det ligger ett kök på högra sidan i den korridoren du ska in i) - konferensrummet ligger i anslutning till loungen (soffgrupp) tjugo meter ner i korridoren, mitt emot "Filmkonvertering.se".
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Vill passa på att tacka för en väldigt trevlig och stimulerande stund av kreativt tankearbete. Jag ser verkligen fram mot att få pröva idéerna irl.
Kram Fredrik!

knallpucko

Då var det dags för check-in för spelning imorgon kl 17.15 i konferensrummet: vilka hjältar kommer att möta horderna av (numera ganska uppretade) stimulantia-överdoserade snabelmutantautomater imorgon kväll?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!