Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz


cesar_kan

Hej cesar htere jag 29 och skulle oerhört vilja spela rollspel med er trotts att jag inte spelat mutant, däremot har jag spelat och varti spel ledare för en hel del andra.
Nyinflyttad i borås så bättre sätt att hitta nya vänner kan jag inte direkt komma på:).

Så var, när och hur?

knallpucko

Hej Cesar,

Välkommen till stan! Kul att du hittat hit och att du är intresserad av rollspel - vi har just nu inga platser över i kampanjen, men om det någon av grabbarna oväntat skulle säga upp sig så lär du få veta det här och då är det bara att höra av dig igen. Bättre lycka i andra kampanjer!

Magnus
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

cesar_kan

Aja va synd det är inte rollspelet som sådant jag först och främst letar efter utan nya vänner. hojta till om det händer annat:)

Niklas

Jag är på som vanligt imorgon.

Niklas

Kollade med Fredrik om spel idag och vi blir en katt kort. Ska vi köra ändå eller är det viktigt för kampanjen att alla är med på dagens spelning?

knallpucko

Jag tycker vi kör även om vi har en katt kort - tråkigt, men dagens spelning är inte avgörande för kampanjen. Med et sagt så behöver ju inga älgar, grisar och annat löst folk slappa och hoppas på att de överlever med minimal insats för det...  :)
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Hej!
Det har varit lite för mycket det senaste och därav att jag fullständigt glömt bort dagens spelning. Ber så mycket om ursäkt och lovar att jag kan tisdag om två veckor.
Kram Fredrik!

knallpucko

Du är förlåten, men BARA om du dyker upp om två veckor. Annars kan SL inte svara för vad som kommer att hamna i kattens päls... och morrhår.  :)
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Kommer inte kunna vara med på Tisdag, måste hjälpa min fru med massa trams.

Niklas

But why? ;-)
Kör vi med en man kort?

knallpucko

Illa, en älg kort, men vi kör iaf. Vilka andra hjältar har vi med oss imorgon kväll?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Jag e på. Tid och plats?

knallpucko

Framöver kör vi på Fabriksgatan 11 kl 17.15 till 20.30 om inget annat sägs - älgen ansluter från Götet när han kan, var ordet senast.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz