Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz

Check jag kan bli lite tidig omkring kvart i kanske så jag hoppas det går bra i sådana fall..



knallpucko

Sorry pojkar, men nu har skiten träffat fläkten. Jag blir tvungen att skicka datorn på reparation och därmed flytta hem verksamheten på obestämd framtid. Dessutom har jag glömt alla grejorna hemma, så jag ger herrskapet följande alternativ: a) inställt ikväll, nytt försök nästa vecka eller b) spelning i Äspered ikväll. Vad säger ni?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Jag har bokat upp mig på övertid nästa vecka så för mig finns ju bara alternativet att lira i Äspered. Har dock ingen bil så det ställer till det lite...

nemesiswar

Äspered är ok ring mig på 0730662043 om ni bwhöver skuts   

Niklas

Fredrik är hemma med en buse eller två i näsan ovh kommer inte vara med idag

nemesiswar

Jag hämtar Nisse kl. 17.00 vid kontoret så kollar vi om Christopher är där annars kommer vi ut till Äspered med en liten detour via McDonalds.

knallpucko

Trevligt! Jag håller utkik runt 17.30.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Mutant 10/12-13

Sarliman står i en lucka i taket 5-6 meter upp och svamlar och ger oss mat.

Vi ser ett ljus kommer från en gång där vi ambushar Askar som bjöd oss på flum te en gång för länge sen.
Dem känner igen symbolen som vi hittat på stenen och böjer sina huvuden i vördnad.
Dem är tre st en katt, vessla och järv.
Ansgar berättar att jätte vargen är en räddare i nöden som hjälper de små.
Snabel mutanten tjänar isdrottningen och heter domherredräparn
Trädhem heter Asgars hem och sällskap.

Vi sover natten med ett litet avbrott av ett rått tåg under Julius vakt.
Vi beger oss mot den heliga staden och den långa trappan.
Någon form av förstenat trädhus där vi får en flashback av att vi har vart här innan.
Den heliga staden verkar vara någon form av gravplats där mängder av mäniskoben och djur

knallpucko

Glad nyår, allihop! Med anledning av Snoffaz fråga så nämner jag vårens första speldatum (7/1) och lägger länken till fler av vårens datum på Doodle här:

http://doodle.com/qwrnabmy5rs843fm
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

snoffaz

Kan tyvärr inte i imorgon... Jobbar till lite senare och sedan hämta ungar över hela världen..


knallpucko

Jag har lite nya prylar på gång för kampanjen, och med anledning av Snoffaz avhopp imorgon tror jag att det är smartare om vi kör om två veckor istället. Behöver sova lite efter fyra dagar i London med besök på Forbidden Planet i bagaget...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Ewers

Det är ok med mig. Siktar in mig på spel om två veckor.
Kram F

Niklas

Jag siktar också in mig på två veckor från imorgon.  Ha d!

knallpucko

Då kör vi en klassisk check-in inför morgondagens spel. Vilka dyker upp i konferensrummet kl 17.15?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar