You are Here:
Mötesprotokoll

Författare (läst 1456 gånger)

Mötesprotokoll
« skrivet: juni 16, 2015, 07.49 »
 

Ivar

  • Champion Kobold
  • *****
  • 574
    Antal inlägg
  • Karma: +3/-0
    • Visa profil
Punkt 0,5 NIVÅ
Vilken nivå ska vi lägga oss på? Vi var på gång att höja nivån på konventet är det det vi ska fortsätta göra? Vi vill göra ett konvent!
1. Ska vi hyra gympasalarna? (behöver vi dom?) Magic vill växa? Det finns fler arrangemang som skulle behöva dessa. Delvis för att inte tappa dom till nästa år.
2. Prata med Bäckäng och kommunen. Ola Ståhl tar detta.
3. Webbadress. Finns backup på allt. Finns 3 olika alternativ. Vi väljer WOPSA. Bohlin går vidare med detta. Det gör att vi även kommer flytta hemsidan.
4. Kiosk, Utred om vad som skulle behöva köpas in. Hur ska vi se till att vi kan arbeta ordentligt i köket. Jonathan kollar på detta.
5. Street Friends. Kontakta Anders Glans o se om det går att anordna något liknande i år igen. Anders Ivarsson tar en första kontakt
6. Konventslogga. Vi vill att loggan skall utgå från mean mountain o spela på temat.
7. Inträde. Hur såg avgiften ut förra året? Tomas Davidsson kan ta hand om att ha koll på Bankgirobetalningarna.
8. iZettle! Jonathan kollar upp priser.
9. Ersättning för arrangörer. 1 mat per dag max 3 arrangörer per arrangemang. Vi har ett internt kommunikationsproblem... Alla typer av övriga ersättningar MÅSTE gå genom huvudarrangörsansvarig.(hyra av släp, flera personers inträde osv.)
10. Fokus, Vi behöver fokusera på Warmahordes, Magic, WFB, Brädspel. Allt annat är bonus! Skall vi göra något extra för något arrangemang? tex. Magic. Kanske fler?
11.Kontakta arrangörer. Kan Otto börja kolla upp grundarrangörerna?
Skapa flyers och skicka till bla. butikerna
12. Nästa möte söndag 28/6 11:00
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.