BSK Möte Onsdag 18.00

Startat av Clifford, oktober 30, 2005, 22.39

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Nu på Onsdag har vi det sedvanliga konventsmötet där alla ansvarsområden gås igenom och vi samlar oss inför konventet. Alla som ska arbeta under konventet bör närvara eller meddela att de inte kan komma.

Mötesplats: Armagedon
Tid: Onsdag 2 november 18.00

sebbe

sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Ros tänkte jobba i bagaget och kan inte heller komma. Jobbar till sju.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

soulreaper

jobbar till 21...om ni inte har lust att vänta så kommer inte jag att vara närvarande...ska säga till min vän som också skulle jobba i kiosken att komma på mötet, hon kan ta anteckningar och sådant till mig.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

tobias

Jag ska se till att komma. Göteborgare som man är hade jag behövt låna en soffa hos någon så att jag slipper åka fram och tillbaka.
Clifford? Brain?
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

tobias

Jag kommer att ha med mig 2, kanske 3 receptionsarbetare också visar det sig. Soffa med tillhörande madrass/golv önskas med andra ord. Vi utlovar gott sällskap och spel.

För jag antar att övernattning på Armagedon inte är ok? Annars hade vi ju kunnat sitta där och jobba tills vi inte orkar längre, för att få en mindre stressig torsdag för vår del.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Dina

Yo!

Nog finns det plats, vi har gott om fria golvytor. En sovbar soffa också, den andra än nog för kort, men om man envisas går det säkert. Komradiona, skulle du kunna ta med dem så jag slipper :)?
So long, suckers!

tobias

Har någon från BSK snackat med utlåningsansvarig på Sverok Väst om detta? De är inte på kansliet, utan är fortfarande ute hos en förening. Jag ser till att någon från Sverok Väst tar tag i detta under morgondagen.

Vi kommer att ha med oss två datorer till receptionsarbete, men har ännu inte hittat någon bil att transportera oss själva med. Något förslag på lösning? När hämtar BSK sina hyrbilar?
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Clifford

vi har två burkar till receptionen, men om ni vill ha med era egna får vi lösa det på nåt sätt. Bilarna hämtas torsdag morgon förmodar jag.

tobias

Molin hade ju en tanke om att folk som anmäler sig på plats ska kunna mata in sig själva i databasen direkt (i bästa LinCon-stil) då skulle vi nog behöva ha två burkar som rena terminaler.
/Tobias
Jag är bara här för maten och drycken.

Gunilla Hellén

Jag och Martin kan inte komma på mötet som det ser ut i dagsläget. Vi svänger förbi senare på kvällen, så om det är något viktigt kan ni antingen lägga lappar i våra fack eller ringa oss.

Cliff:

Jag försökte lägga upp en nyhet (om att lokalen är stängd) på armagedons startsida, det gick inte så bra. Kan du fixa det alternativt lära mig. Det vore bra om informationen kunde komma upp så snabbt som möjligt på första sidan.

Gunilla Hellén