Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Vadå? Jag försökte ju spamma sönder den mest meningslösa skittråden på detta forum med lite Bajen-anknytningar, men jag orkar inte gå in där längre då man snabbt blir kraxsjuk där. Vart ska jag annars vara om inte i denna tråden?

Apanpapan

Robin, ta ditt blåvita skattefiffel och kör upp det så långt att du rapar "julklappsaktier". Vi får väl se...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

emil


Robin

RSV kan ta sig i röven. Det är fanimig den ondaste myndigheten efter CSN. Sen så visste ju alla riktiga IFK-fans om att Ijeh fick en bunt cash i "gåva" vid övergången, det stod ju på hemsidan när den (övergången) annonserades.

Sen har det ju givetvis rådfrågats hos RSV innan detta gjordes för att allt skulle vara ok.... Idioter all of them.
Jag vann combat med 13.

emil

Jorå, sådana är dom, Apanpapan och hans vänner... :wink:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=425644&previousRenderType=6

(Egentligen så är det en ganska tragisk artikel, så man borde inte skämta om det.)

Heavy

www.fopoll.cp kanske ?? :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Martin Larsson, den här tråden är din :)

Tack, spamming coming upp, även om jag börjar lite efter alla andra för att ge dem försprång :roll:

Citat från: "emil"Heter man Sneck i efternamn så ska man nog inte spekulera i fyndiga omskrivningar av namn. :roll:

Vadå, alla vet ju att han eg heter PanzerSchneck så det e la ingen ide att hymla med det eller :P

Jag ska åka bort från den förvilade Apan snart, jag har det bra :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Bah!! Det finns bara en fotbollssida!! www.sverigescenen.com :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

emil

Nu Getsen ute och vinklar allt ur ett gnagarperspektiv(AIK). Jag trodde han var en gris, ja det står ju så på kioskdörren, men uppenbarligen så är han en råtta! Den här länken är bättre: www.sthlm-sodra.com

Heavy

Bra, prata fotboll där  :twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Eftersom detta är skitsnackstråden ska jag dela med mig av en meningslös åsikt:
Jag hatar de jävla huligan-sidorna. "grabbarna" skriver på sidan att de inte uppmanar till brott, men det är bara legalt skitsnack för på nästa sida kan man läsa om allt man ska göra för att förhindra polisens arbete. Hat mot sådana omogna småbarn som skyller allt på onda "staten" bara för att ursäkta sitt eget jävla grottmänniskobeteende.

emil

Fan, nu blev jag nyfiken. Var det på sverigescenen eller sthlm södra du läste allt detta?

Clifford

den förstnämnda

sebbe

jag håller med. samma sak med planka.nu och såna saker.
på min lillebrors skola delade lärarna ut diplom till de elever som laddat ner mest under året eller något. vet inte om det var på skolan eller hemma, men ändå. vafan? moraliskt föfall.

oooh MASH på tv, det kanske är roligt.

jag har fett ont i huvudet.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Citat från: "emil"Nu Getsen ute och vinklar allt ur ett gnagarperspektiv(AIK). Jag trodde han var en gris, ja det står ju så på kioskdörren, men uppenbarligen så är han en råtta! Den här länken är bättre: www.sthlm-sodra.com

Gnagare?? Råtta??? Nä nu blev han så ledsen så han fick mul o klövsjukan i blotta förskräckelsen. Hah!! Kärt barn har många namn!! Djurriket räcker inte till för nån så fenomenal varelse som Getsen. Eller, ja, Nang-lha som är hans riktiga namn. Ni kan kalla honom Lord.

Jag har inte bara tråkigt, jag har inget att säga också.. Joo, har nån en hultsfredsbiljett att bli av med?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."