Borås Lilla Speldag, 17 Maj 2014, Borås

Startat av mlkr, april 25, 2014, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

Armagedoniter! Nu närmar sig Borås Lilla Speldag som är tänkt ska hjälpa oss att locka nya medlemmar. Affischer och flyers kommer upp snart och förhoppningsvis drar det folk. Det är därför viktigt att vi medlemmar finns på plats och kan hjälpa besökare att testa spel, eller att vi är där själva och spelar så att folk iallafall får chansen att kika på snyggt målade figurer och annat. Jag kan nog inte pusha nog med att vi verkligen behöver föreningsmedlemmars hjälp i att vara på plats och demo:a & spela spel med folk för en mer levande förening.

extern länk
http://konvent.se/meanmountainminicon/

please halp?
/Veni Vidi Vicious

Gustaf Eklund

#1
Lite för tidigt för att säga säkert, men jag kanske kan vara där med lite Menoth om det ska finnas WarmaHordes.
Måste bara sätta i växeln för målning :P
Glory to Menoth! Death to the infidels!

Brain

Som det ser ut kommer jag kunna medverka.

Skall kolla igenom vilka spel som lämpar sig men Settlers of Catan, Carcassonne o dyl är ju bra spel jag kan introducera.
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Glöm inte att det är idag gott folk

Be there or be not
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

mlkr

Glömde kanske säga tack även på forumet? In any case - STORT TACK till alla från föreningen som var med och genomförde arrangemanget.
Det har ju dessutom gett resultat. En till medlem som joinade brädspelstorsdagarna, 5 nya besök i lördags och förhoppningsvis leder det till 5 nya medlemmar ^^

än en gång. tack till alla som kom och deltog, hjälpte till, hälsade på osv! :D
/Veni Vidi Vicious