Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Är ju snack om det, så vi kan väl samla alla intresserade här.

Hittills intresserade:
1. Xyzar
2. Brain
3. Dagle
4. Plutoenergy
5. nilP
6. Pannan
7. Roligt
8.

En till så har vi en draft!
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Också intresserad som sagt, bara någon kan fixa hit boosters från gbg då.

Plutonergy

Citat från: "pannan"Också intresserad som sagt, bara någon kan fixa hit boosters från gbg då.

Jag kan ordna 3xConflux boosters för 100kr åt dig.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

I förra tråden pratade vi om att dela på en display för drafting. Är det någon som vet om föreningen kan göra detta för oss?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Jovisst, jag kan betala för boostrarna. Men ska vi inte köra shards of alara? Får se till att alla kommer med samma boostrar iaf.

nilP

Jag är väldigt intreserad, men inte NU, då jag inte har pengar nog att köpa boosters för.

pannan

Du behöver bara 3 boosters för att kunna drafta, hur bra som helst!
Vet inte om föreningen kan köpa in displayer, den har gjort det nån vända förrut, men det var rätt många år sen nu.

Plutonergy

Citat från: "pannan"Jovisst, jag kan betala för boostrarna. Men ska vi inte köra shards of alara? Får se till att alla kommer med samma boostrar iaf.

Bara jag får spela så spelar det ingen roll vilka boosters vi spelar med :)... Conflux är senaste utgåvan (27 Januari 2009) därför jag utgick från att det var den vi tänkte drafta :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

hm, har inte koll på ordningen isåfall, my bad. Senaste låter bra.

roligt

Är också intreserad att köra en draft.
Var med och spela.

pannan

Nästa helg är det ju gothcon, så den går bort för mig iallafall.

Plutonergy

Gothcon är något jag bara hört talas om, verkar som de har löpande magic events där...  :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Jag undrar om det finns något intresse för en 4-manna draft framöver.
Det verkar inte lätt att få in en 8:e person, sen så är det inte jättesäkert att alla kan när vi väl är 8 på listan.

Hur ser intresset ut för en 4 manna draft, handuppräckning??  :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Skall till GothCon i helgen och är fri för spel först nästa söndag (19/4)

Kan köpa in några draftkits under GothCon.

Ifall priserna på boosters ligger rätt kan jag dra ihop en tokdraft på gamla boosters att öva på
Tomas Davidsson

pannan

Alltså jag kan nog rycka i ett antal gamla spelare och se om någon vill, men ingen av dom hänger på detta forumet.