Ansvarsfördelning

Startat av jonas, augusti 14, 2005, 23.13

Föregående ämne - Nästa ämne

jonas

Förslag på hur det kan se ut. Det viktiga är att snabbt få fram en arrangörsgrupp med tydliga ansvarsområden.

DENNA TRÅD KOMMER ATT FOGAS IN I KOMPENDIUMET.


          Dina Topic (Konventsgeneral)  -  Thomas Davidsson (Ent)
                 |
      -------------------------------------------------------------------------------------------------
      |                       |                   |                    |                     |                   |             |
Anders Pettersson        Martin Dalevik           Ingen          Tobias Eliasson           Mattias Hake             Tommy Kusmin            Anders Pettersson
  (Säkerhet)              (Kiosken)          (Arrangemang)        (Reception)         (Kassör)          (Transport, Bagage)           (Hemsida)
                                                  |
                                                  |
                            ----------------------------------------------
                            |                     |                      |
                         Rollspel             Tabletop          Arrangemangskategori
                            |                     |                      |
                     Jimmy Karlsson              Namn                   Namn



Jag tar mig friheten att fylla på folk allt eftersom andan faller på.[/b]

Anders

En träffande modell. Under arrangemang har vi ju alla delansv. som t.ex. rollspelsansvariga etc. Det är bra att ha en fastställd sådan här struktur tidigt.

Clifford

Om ändå alla var så ivriga forumanvändare som ni...

Skitbra, bara den lilla skissen fick mig att tro att det faktiskt blir ett bra BSK.   :D

jonas

Citat från: "Clifford"Om ändå alla var så ivriga forumanvändare som ni...

Man tackar. Forum är ett enormt användbart verktyg när man skall arrangera något. Mozilla startar med 16 tabbar varav 12 är forum. Jag tror att det finns behandlingshem.

Citat från: "Clifford"Skitbra, bara den lilla skissen fick mig att tro att det faktiskt blir ett bra BSK.   :D

Den är ju inte ens färdig.

Apanpapan

Och clifford är BSK:s egen träman.  :D
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

jonas

Enter är bra att ha om man behöver veta något. Nackdelen är att det tar sån förbannad tid och att dom måste träffa halva släkten innan dom kan ge besked.

Clifford

Citat från: "jonas"
Citat från: "Clifford"Om ändå alla var så ivriga forumanvändare som ni...

Man tackar. Forum är ett enormt användbart verktyg när man skall arrangera något. Mozilla startar med 16 tabbar varav 12 är forum. Jag tror att det finns behandlingshem.

Citat från: "Clifford"Skitbra, bara den lilla skissen fick mig att tro att det faktiskt blir ett bra BSK.   :D

Den är ju inte ens färdig.

Jo jag vet, men ni måste förstå att ingen har någonsin ens gjort en post om BSK 23 innan...knappt :roll:

Anders

Citat från: "Clifford"Jo jag vet, men ni måste förstå att ingen har någonsin ens gjort en post om BSK 23 innan...knappt :roll:
Det börjar nu! Håll i Er!  :twisted:

jonas

Vem gör vad? Det finns gott om plats i hiearkin där uppe.

Jimp

Det var väll mig Dina lurade in på att vara rollspelsansvarig ^^ lika bra att du skriver upp mig så att jag inte kommer undan ^^ hehe
Ill dance for Gil!!

jonas


Jimp

jimmy karlsson, u know..like hoffa but still not the same ;)
Ill dance for Gil!!

Robin

Tabletop, vi har 2 ansvariga.

Jag (Robin Fredman) har hand om Warhammer 40k.

Martin Larsson har hand om Warhammer Fantasy Battles.

För närvarnade är det ingen som har bestämt sig för att ha ett övergripande ansvar för hela denna sektionen (är osäker på om det ens behövs) troligtvis kommer väl Henk (Henric Svensson) att ha hand om Warmaster. Sedan brukar det tillkomma en del utsocknes arrangemang såsom Wester et.al.
Jag vann combat med 13.

Heavy

Fråga...

Behövs jag till själva arrandet av BSK ??

Jag har lovat att hjälpa till, men samtidigt så behövs jag förmodligen till arrandet av WFB, om det ska bli nått av det arrangemanget typ..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Citat från: "Heavy"Fråga...

Behövs jag till själva arrandet av BSK ??

Jag har lovat att hjälpa till, men samtidigt så behövs jag förmodligen till arrandet av WFB, om det ska bli nått av det arrangemanget typ..

Nej, kör du WHFB. Hellre att ni fixar en riktigt bra WHFB turnering.