MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2, Säsong II (LE)

Startat av KOBOLDKUNGEN, september 05, 2017, 12.39

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Citat från: emil skrivet oktober 29, 2017, 16.54
@ Gregorsky, Asaknasarna BK, när kan du lira efter måndagens match? Om någon har Facebook kan ni väl peka Greger hit är ni snälla.
Lade en blänkare till honom på ansiktsboken.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

#62
Omgång 7, Ni har t.o.m. Söndag den 26:e november på er att spela omgång 7s matcher. Men det är bäst en League Commissioner verifierar, jag är bara praktikant.  ;D

Kommande matcher:
https://1drv.ms/i/s!AmP32eUPbSpogd1tPdoKYIwEWHwGXA

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Wasse

Tjipp!

Tack för insläpp i ligan. Jag ersätter då Greger, vilket är orsaken att det ligger 4 matchresultat på mitt lag i ligan, trots att jag bara spelat en match.
Hur som helst, så såg jag att ni andra gjort ett sånt här inlägg, så jag gör väl ett jag med? :)

Coachnamn i bb2: Wasselius
Lagnamn: Killer Bunnies
Ras: Amazon
Team value: 1000
Kontaktuppgifter: Mail Erik<punkt>Wasselius<snabel-a>gmail<punkt>com / Facebook (Erik Wasselius) /  Discord(Armagedon, Zigil#1629).

KOBOLDKUNGEN

Citat från: Wasse skrivet november 13, 2017, 00.35
Tjipp!

Tack för insläpp i ligan. Jag ersätter då Greger, vilket är orsaken att det ligger 4 matchresultat på mitt lag i ligan, trots att jag bara spelat en match.
Hur som helst, så såg jag att ni andra gjort ett sånt här inlägg, så jag gör väl ett jag med? :)

Coachnamn i bb2: Wasselius
Lagnamn: Killer Bunnies
Ras: Amazon
Team value: 1000
Kontaktuppgifter: Mail Erik<punkt>Wasselius<snabel-a>gmail<punkt>com / Facebook (Erik Wasselius) /  Discord(Armagedon, Zigil#1629).

Hallojoch välkommen :)

Har lagt till din kontaktinfo i startinlägget. Vi ska mötas i denna omgången. Hur ser vecka ut för dig? Jag kan lira idag från 18 (inte helt hundra, kanske måste spela UKBBL), på torsdag från 18, fredag från 20 och lördag fram till 17 typ som det ser ut nu.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

#66
Omgång 8, ni har t.o.m. fredagen den 1:e december på er att spela era matcher. Se attachement för motståndare. Om ni inte vet hur ni ska få tag på era motståndare så kolla första posten i denna tråden.

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Gobbos Spider

Coachnamn i bb2: Gobbos Spider
Lagnamn: BloodDeathsServantMaster
Ras: Dark Elf
Team value: 1000
Kontaktuppgifter: Mail stefan<punkt>nilsson<snabel-a>remarket<punkt>se/  Discord Plekszy
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Martin Larsson

@soulreaper

De e vi som ska spela denna omgången. Hur ser måndag eller tisdag ut för din del?
Helgen är ganska full som det är för mig i dagsläget nämligen...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Deadline omgång 11, t.o.m. måndag 25 december! Juldagen!

Wasse

Uppdaterad spearinfo:

Då jag stängt av Facebook för året så är jag nu inte kontaktbar den vägen. Ny spelarinfo:

Coachnamn i bb2: Wasselius
Lagnamn: Killer Bunnies
Ras: Amazon
Team value: 1170
Kontaktuppgifter: Mail Erik<punkt>Wasselius<snabel-a>gmail<punkt>com /  Discord(Armagedon, Zigil#1629).

KOBOLDKUNGEN

Deadline match 1 i slutspelet, söndag 31 december!

Glöm inte att acceptera era invites så alla kan komma igång med sina matcher.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Jag har rullat omgången för Jumbogruppen så vi kan spela nästa match. Nästa match kan spelas t.o.m. 6/1-18. Men det är lika bra att spela så snart som möjligt.