BLIPPDAGS!

Startat av mlkr, juli 11, 2016, 12.13

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

BLIPPDAGS!

Idag måndag 11/7 2016 installeras nytt låssystem på föreningen. Jag har tyvärr ingen mer specifik info att ge men hoppas att vi ska kunna börja signa ut blippar till medlemmar under eftermiddagen. Installationen påbörjas 13:00 och jag finns på plats från och med då.

Ickemyndiga medlemmar (vanligtvis du under 18 år) kan signa ut men behöver målsmans underskrift (vanligtvis en förälder) samt att målsman är med vid uthämtande av blipp.

Meddelar här när systemet är redo att sättas i bruk. Styrelsen kommer göra allt vi kan för att se till att ordinarie verksamhet kan rulla på. Vi ska även se till att ordna officiella tider då alla kn komma och signa ut blippar!

Mer info kommer när vi har den :)

/MM


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

Usually_Insane

föreslår torsdag eftermiddag som en av de dagarna
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

mlkr

Update: systemet är nu i bruk men nycklar fungerar fortfarande under en övergångsperiod så vanlig verksamhet kan fortsätta som vanligt ett tag till så alla som vill/behöver hinner få ut en blipp :)

Styrelsen återkommer med datum då vi garanterat finns på plats för att kunna signa ut blipps på löpande band ^_^


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

Martin Larsson

Detta borde vara en skitbra grej! Bra jobbat :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Det verkar toppen, det är så jag tror att t.o.m. jag ska köpa mig ett medlemskort igen(f.d. hedersmedlem/livstidsmedlem) så man kan bli blippad och nyttja målarrum m.m. :P Det tog 25+? år innan det blev verklighet. Det var uppe på ett årsmöte har jag för mig med ngt liknande system.

mlkr

Heads up! Torsdag från 16:00 finns jag på plats för att hjälpa medlemmar att signa ut blippar/tags. Efter att man har gjort det kan man alltid stanna kvar för att spela lite brädspel också :)


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

Brain

Skall se till att komma ned
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Citat från: mlkr skrivet juli 13, 2016, 10.20
Heads up! Torsdag från 16:00 finns jag på plats för att hjälpa medlemmar att signa ut blippar/tags. Efter att man har gjort det kan man alltid stanna kvar för att spela lite brädspel också :)


/Mlkr

You'll recieve your bribe at the usual place ;)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

emil

#8
Går det att fixa medlemskort på Tors dag också? Och sedan blipp? :) *edit* Betala med Swish?

carlsson

Citat från: emil skrivet juli 13, 2016, 19.54
Går det att fixa medlemskort på Tors dag också? Och sedan blipp? :) *edit* Betala med Swish?

Yes sir! 👍🏼

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com