Säk-Anders eftersökes!

Startat av Ewers, oktober 22, 2007, 13.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Hej!

Jag behöver få kontakt med säk-Anders så att vi kan boka tid för att kolla på lokalerna mm.

Jag har slarvat bort hans tfn nummer så om någon har det skulle det vara bra om ni PM:ade det till mig.  :oops:

Det går också bra att Anders ringer mig.  :D

/F  8)

Anders

Detta är LÖST! Pratat med Ewers idag.

F.Ö så är buss bokad, med dragkrok från Carnes Bil. Rosendalsg. 2. I efterhand kommer jag inte ihåg om det är Carnes eller Wiwes vi brukar hyra från, men båda ligger på samma ställe(!?) så är det samma företag / bilar? Killen jag pratade med verkade helt med på spelföreningen Armagedon etc och så i.a.f. Så antar att det var rätt (JAG: "Samma som föreg. år, samma pris gärna billigare" - Han: "right right, vi fixar" etc). Är det helt galet detta så ring mig så avbokar jag. Fordonet kan hämtas fr. 0700 2/11 och vi har det till sen natt 4/11 / tidig morgon 5/11.

Bilen kan hämtas ut av någon annan än mig om denna legitimerar sig.

Fluff

skulle ju faktiskt vara lite roligt om det inte är rätt och du hade den konversationen med honom ,-)
ät en makaron till!

dagle

Citat från: "Anders"
F.Ö så är buss bokad, med dragkrok från Carnes Bil. Rosendalsg. 2. I efterhand kommer jag inte ihåg om det är Carnes eller Wiwes vi brukar hyra från, men båda ligger på samma ställe(!?) så är det samma företag / bilar? Killen jag pratade med verkade helt med på spelföreningen Armagedon etc och så i.a.f. Så antar att det var rätt (JAG: "Samma som föreg. år, samma pris gärna billigare" - Han: "right right, vi fixar" etc). Är det helt galet detta så ring mig så avbokar jag. Fordonet kan hämtas fr. 0700 2/11 och vi har det till sen natt 4/11 / tidig morgon 5/11.
Förra året hyrde vi ifrån Wiwes men tror det är ganska mycket same shit different name ;)

Anders

Okayokay, bra bra!

   Han verkade lite skum bara det var mest det jag reagerade på. Senare på kvällen ringde han mig hemifrån (oh the joys of nummerpresentation och hitta.se) och hummade och brummade något oförståerligt om det där man hör när man ringer till mig (funktion via 3, medan det ringer hos mig hör ringaren "Välkommen till Knutpy pingstförsamling, är du barnflicka och söker jobb, tryck 1" o.s.v...) och frågade om högskolan stod bakom sådan låg humor och saker. Fick för sig att jag jobbade åt högskolan på något sätt, tror inte ens jag nämne högskolan när jag ringde till honom och bokade bilen >_>

On the other side, i morses ringde det en djuping och trodde att jag ägde och drev Trädgår'n i Borås så jag vet fan inte allstå, jag är en retardmagnet eller nå't denna veckan.

Daniel

Hehe...  :shock:  :roll:

Vi har en bil i alla fall!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Gott!

Kanske har fixat någon som kan hämta bilen på fredags morgon. Skall bearbeta det mer...

/F