BSK 23 avklarat!

Startat av Clifford, november 07, 2005, 12.46

Föregående ämne - Nästa ämne

Clifford

Tack alla som hjälpt till med konventet! Efter allt gnäll och tjôt under sommaren och hösten kan vi nu ta ett djupt andetag och konstatera att konventet blev en succé även i år. 400 betalande besökare samt över 100 arrangörer, slutsålda muggar redan på fredagen, en välbesökt kiosk, uppskattade matkuponger, roliga och varierade arrangemang samt mycket nöjda deltagare.  :D

Tack till alla som hjälpt till :!:
Ett speciellt tack till våra utomsocknes medhjälpare som gjort ett jättejobb med förarbetet, databasen, receptionen och i kiosken. Det hade inte fungerat utan er hjälp.

Ekonomiskt finns inga exakta siffror än men det verkar ha gått bra, någon risk för att vi gått back föreligger inte.

Allt som allt så kan vi förklara BSK 23 ett avslutat kapitel och nöjt slappa ett tag. Förhoppningsvis kan Armagedon också bli lite mer muntert framöver....  :wink:

Heavy

Från min point-of-view så verkade alla arrangörer och inblandade på "högre" nivå haft det väldigt lyckat under konventet..

Jäkligt gött jobbat allesammans !!
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Greger

Grattis! :D

Hann tyvärr varken hjälpa till eller närvara, men är glad att det gick bra!

Det var ju lite motigt i år, vad jag förstod (vilket iofs inte är första gången).
Men efter varje natt kommer en soluppgång, som man säger ;) :D

Gobbos Spider

JAg instämmer med Greger.

Appropå motigt. Ett år delades konventet i två läger. Ett som körde det och ett som delade ut flygblad mot det. :P
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Martin Larsson

Fet "ocred" till vem det nu var som stal Sebbe från mig och heavy :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Kalle

jävligt kul konvent måste jag säga.  :D
dock fans det ju som alltid dumma saker men spela roll( <-- haha) [edit: skämt draget med hänsyn till förekommande spel, rollspel]  :roll:

aja, kul konvent. hoppas det blir fler  :D
Estoy solo mirando!

Gunilla Hellén

Kalle, vad var det spom inte funkade?

Viktigt att veta inför kommande år.

Bsk-kiosken tackar alla inblandade för i år. Alla skötte sina uppgifter med bravur. (Extra tack till Henke för schemat!)

sebbe

Citat från: "Martin Larsson"Fet "ocred" till vem det nu var som stal Sebbe från mig och heavy :x
om du får reda på vem det var så vill jag också veta.
morgonpass i kiosken >:(
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

soulreaper

Jag var jävligt nöjd med mitt första konvent! hoppas att det blir fler konvent i framtiden! Jag vet att några av scudarna var jävligt missnöjda med att dem var tvungna att flytta till idrottshallen och dessutom ha munchkin finalen i cafeterian eller vad man nu ska kalla det...Men som sagt var, allting kan ju inte vara perfekt! Men än en gång tack för ett trevligt och kul konvent, ett speciellt tack till arrangörerna av steve jacksson games rummet där jag och min vän hittade det underbara munchkin och blev väldigt förtjusta!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Clifford

För att fastslå något viktigt:

Att konventet gick bra beror på TVÅ saker, stabens insats FÖRE konventet och alla andras insats UNDER konventet.

Båda behövs. Alla tar ut sig under nån period, men väldigt få är inblandade från A till Ö med konventet. Inte ens ordförande.

Naturligtvis vore en större stab bättre, på alla sätt.
Men det innebär inte att alla andra inte gjort något.

:!:

Heavy

Citat från: "Clifford"

Att konventet gick bra beror på TVÅ saker, stabens insats FÖRE konventet och alla andras insats UNDER konventet.
:!:


Tack Clifford, det behövde sägas..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Dina

Jag höll på att glömma.. Marcus Johansson, Tess och Elina har var sin ultrasuperwowsnygg t-shirt att hämta ut. Jag har alla tre hemma hos mig, men skulle kunna ta dem till Geddon om de lättare kommer till ägaren därifrån. Ni tre omnänmda kan komma med synpunkter.
So long, suckers!