Skåp

Startat av emil, juli 30, 2016, 13.59

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Hej!
Vad är det som gäller för dom stora skåpen, och finns det något ledigt med en massa hyllplan i? (Som passar figurspel, warhammer)

Tacksam för svar.

Spiff Rymdspionen


Kan inte svara på om det finns något ledigt med hyllplan, men det finns lediga stora skåp. Kostnaden är fast på 100 kronor och skåpet hyrs tills nästkommande årsmöte. Det är Andreas du vill prata med om du är intresserad.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

mlkr

KAN finnas lediga stora... Är efterfrågan med kö som Andreas har koll på.


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

emil

Ok, jag får höra efter med Andreas när det blir aktuellt. Ni menar ASL-Carlsson va?

mlkr

Yes :) det syämmer!


/Mlkr
/Veni Vidi Vicious

carlsson

Tillbaka från minisemester i Strömstad.

Nej tyvärr, det finns inga stora skåp lediga i dagsläget. Däremot ett gäng småskåp. Kontakta mig om du är intresserad!

:)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

emil

Attans! Kan ni vara gulliga och adda mig till den beryktade kölistan då´rå? Småskåpen får jag nog inte plats med en Warhammer-armé i tyvärr.

emil

Vad kostar dom små skåpen i hyra då´rå? När jag var nere på föreningen så stod ett stort skåp öppet & helt tomt, som inte används m.a.o. Eller är det upptaget ändå? Spontant känns det lite surt att stora skåp används för typ att förvara en kortlek. Men det är en högst personlig reflektion.

carlsson

Citat från: emil skrivet augusti 05, 2016, 14.46
Vad kostar dom små skåpen i hyra då´rå? När jag var nere på föreningen så stod ett stort skåp öppet & helt tomt, som inte används m.a.o. Eller är det upptaget ändå? Spontant känns det lite surt att stora skåp används för typ att förvara en kortlek. Men det är en högst personlig reflektion.

De små kostar 50,-/år.

Att det finns stora skåp som knappt används beror sannolikt på att vi har fått många nya användare i år, som inte hunnit att "gro in sig". Men självklart håller vi ögonen öppna om vi ser att skåpen missbrukas.

...och du står med på den coola listan! ;)

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

emil

Du är en Armagedonbergs-klippa du Andreas. :)

Ola

Hur många hyllor behöver du?
Initialt.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

#11
Om det är mig du frågar så behöver jag så många hyllor som möjligt, med ca 20cm mellanrum emellan hyllorna. Tänk 7 Warhammer-arméer plus lite till. Tror iofs att det inte är fysiskt möjligt med att få in det i ett skåp, och man är väl begränsad till ett skåp? Det var man innan iaf. Men hyllor fixar man väl själv eller av någon annan vänlig själ på ngt sätt om det inte finns. Men 7 hyllor som svar på frågan.

deadbolt

Fasen, gott att höra från dej igen Emil. Ser fram mot att ses på föreningen :)

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

Tackar! Jag mjukstartar med ett besök i månaden. :)

Zot

Jag skulle vilja hyra ett litet skåp! Vad behöver jag göra för att få tillgång till det - nyckel, betalning etc.?

Tack på förhand!