Pegasus Bridge 2015

Startat av Ewers, augusti 05, 2015, 19.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Då var en ny omgång av Pegasus Bridge på gång i föreningens lokaler.
Klara för spel är Stefan "Trean" Nilsson, Anders "ex-rookie" Land och Fredrik "Svordommen" Ewers. Förhoppningsvis kommer Stefan "RoF" Land vara med.

Vi kommer spela kampanj varannan onsdag och scenarion varannan onsdag. Folk som vill lira scenarion med oss är välkomna när det är "scenariovecka".

Kram /F 8)

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Ewers

Hej!
Jag kommer att promenera ner till föreningen efter jag slutar jobbet ca 17.00. Jag kommer gå förbi Subway om någon är intresserad av att messa en beställning.

Jag kommer plocka undan efter förra kampanjen så långt jag hinner/orkar. Om det är någon Sfefan, Stefan eller Anders som vill vara med så är ni hjärtligt välkomna.

Började läsa om boken "Pegasus Bridge" imorse. Det blir roligare när man har koll på vad som hände på olika platser. ;D

Kram /F 8)

Ewers

Undrar om onsdagen som kommer är arbetsonsdag för Stefan L?

Oavsett ser jag fram emot att träffas på Geddon för att antingen spela ett scenario och pyssla med Pegasuskartan, eller om S.L. är med snacka kampanj och så.

Hur som helst hoppas jag det blir en ASL-onsdag i goda vänner lag.😃

Kram/F😎

Ewers

Hej!
Jag har fintat mig själv och kommer inte alls ner på onsdag eftersom jag är iväg med jobbet på utvecklingsdagar.
Jag siktar alltså på onsdagen efter det.
Kram 😎

Gobbos Spider

Jag hoppar Pegasus. Tar lite time out från onsdagarna.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Tråkigt men så är det ibland. Du är alltid välkommen att vara med när andan faller på igen.
Kram F😎

Ewers

Idag onsdag kommer Anders och jag vara nere på föreningen för att börja plocka med vår kampanj. Vi kommer ner ca 17.30 och håller på några timmar.
Kram /F😎

carlsson

Citat från: Ewers skrivet september 16, 2015, 08.35
Idag onsdag kommer Anders och jag vara nere på föreningen för att börja plocka med vår kampanj. Vi kommer ner ca 17.30 och håller på några timmar.
Kram /F😎

Lyllos er!  :'(

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com