MEAN MOUNTAIN MANGLERS goes Bloodbowl 2

Startat av KOBOLDKUNGEN, februari 04, 2016, 18.01

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Nä, vad säger ni?  Blir det några matcher spelade? Börjar få gråa hår, och jag får inte spela matcher i dom andra ligorna heller. Fast ni har ju fram till och med söndag på er.

emil

2 matcher som ska spelas idag sista dagen? Mean Mountain Orcs VS Knights of Kuppala, Hemorojderna VS Rocky No Stars. Spännande! Om dom nu spelas öht, matcherna alltså.

emil

#317
Citat från: emil skrivet april 16, 2017, 16.18
2 matcher som ska spelas idag sista dagen? Mean Mountain Orcs VS Knights of Kuppala, Hemorojderna VS Rocky Horror No Stars. Spännande! Om dom nu spelas öht, matcherna alltså.
Jaha, 2 matcher som inte spelats. Undrar vad League Commissioners sätter för något resultat?

KOBOLDKUNGEN

Som ovan sägs är det två matcher ospelade. Kass men det har ju varit påsk och skit så ni kan få idag på er att spela den, eftersom ingen har någon tid att fixa med detta i dag i alla fall, eller att framföra omständigheter, önskemål om resultat o s v. Har inte matcherna spelats eller rapporter om omständigheter och åsikter om hur matcherna borde dömmas framlagts här eller på fejjan imorgon så kommer matcherna sätta till oavgjorda.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Hepp! Omgång 8 är tydligen spelad nu eller Admin Draw.

Ted!!! Jag ska möta ditt Knights of Kuppala nu tyvärr i ett Nurgle-derby, må ruttnast vinna. Är det någon som umgås med Ted, eller vet hur man får tag på honom, så informera honom. Jag kan spela vardagar avsparkstid 18:00-21:00, helger 11:00-22:00. Iaf som det ser ut nu i min kalender, men det kan ändras.

KOBOLDKUNGEN

Du får nog dra Ted ett SMS Emil, han huserar inte på forumet!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


KOBOLDKUNGEN

Deadline omgång 9, måndag 1 maj!
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Ryktas om ett Nurglederby 21:00 ikväll...

emil

Nurgle Gurgles VS Knight of Kuppala 1-1

En tät match, där Nurgle Gurgles fick ett litet övertag i andra halvlek pga motståndarens skador & Knock Outs. På papperet skulle kanske Knights of Kuppula vunnit, men tack vare intensivt blockande m.m. så hängde Nurgle Gurgles med bra och skulle nog vunnit i en ev. förlängning. Mest iögonfallande under matchen var annars Knight of Kuppulas lyckade Dodges. En Nurgle Warrior från Kuppula lyckades med bedriften att Dodga 4+, slå ner bollhållare, för att sedan plocka boll 4+. Jag vet inte hur han lyckades få in en TDn, men TDn blev det efter mycket om & men med Blitzar till höger & vänster.

KOBOLDKUNGEN

#324
Gränsen för tur går någonstans vid Ted, eller vad är det man säger?

Såg precis matchen, har nog aldrig sett en boll byta ägare så många gånger i en match bortsett från när jag mötte alger som passade varje runda!

Bara två lag som har matcher som gäller något kvar, resten är bara för show ser jag!
Om Groggy slår homos och Glory förlorar mot Rocky horros så går Groggy vidare på Glory's bekostnad, annars är slutspelsgrupperna klara.
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Så är det kanske...  :D

Det finns ju lag man gärna duckar i första matchen om man säger så, men för mig är det nog oundvikligt. Jag antar att det är utslagningsturnering som gäller nu?

KOBOLDKUNGEN

Nope, "Gruppspel med enkelmöte och sedan slutspel där de åtta bästa lagen går vidare till två slutspelsgrupper och de två bästa i varje går vidare till cupspel. Nian och tian spelar jumbofinal!"
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Uppfattat... Ajdå! Ja då slipper jag inte ångvälten hos dvärgarna bl.a. Så det blir Nurgle Gurgles, Flying Homos, Korta ben & Rocky Horror i en grupp då. Det kanske man överlever med lite flax.

mlkr

Haha vilken skitgrupp för mig. Död & pina för Rocky Horror's.
/Veni Vidi Vicious

emil

Citat från: mlkr skrivet april 19, 2017, 15.34
Död & pina för Rocky Horror's.
Ja, men det är det väl varenda match för Undead?  :)