white wolf kampanjer

Startat av cesar_kan, januari 25, 2014, 14.11

Föregående ämne - Nästa ämne

cesar_kan

Hej allihopa.

Jag har itne varit och besökt er i lokalen ännu eller betalat in den ooh så höga medlemsavgiften men there is neather here nor there:).

jag undrar om någon vore intresserad av att spela white wolf.
Jag har flera års erfarenhet av att både spela och vara spel ledare för de underbara rollspelen och har börjat fixa på en kampanj.
Delvis story driven o spela driven.

Jag undrar också om någon har några white wolf böcker då jag tappat bort mina eller har koll på regler.

historien kommer utspela sig i nutid hälst ser jag att ni spelare hunters men går att foga in vilken typ av spelare som helst vampyr, varulv, ande o så vidare.

speltid beror på när folk har tid och antalet spelare ska helst vara mer än 2

Martin Larsson

Jag skulle kunna vara intresserad av detta, det skulle kunna vara intressant att testa att spela mupp(läs hunter) i en hel omvärld av livsfarligheter :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

cesar_kan

Ok det är en:).

jag har kommit på att bi inte behöver böcker då det finns regler o så på nätet.

Så om någon mer vill veta svar på hemligheter som var Gud är, finns verkligen djävulen och varför existerar monster häng me på kampanj:)

snoffaz

Jag är väldigt intresserad också faktiskt...

cesar_kan

Ohhh då har vi 2 stycken minimi kravet för en kampanj hoppas det blir fler:) när skulle ni vilja att vi träffas för att snacka lite om det och börja fila på karaktärer?

snoffaz

Den här veckan har jag det riktigt tight, men nästa vecka och framöver ska nog inte vara några problem..

deadbolt

vi har väl en del WW böcker som föreningens, masa dej ner och kolla.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "