40k figurer och låna figurer till gothcon

Startat av Barcus, januari 08, 2014, 00.26

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Hej

Jag kommer åka till gothcon på BSK räkning i år, då vi skall gör lite reklam för bsk där även ha lite spel.

starmax och 40k skirimish.

Vi vill köpa lite space marines som kommer spelas med där (karaktärer till spelare) så jag är intresserad av bits och äldre även nya marines men inte plast modeller utan metall spelar ingen roll på målning eftersom det kommer doppas och konverteras så ingen liknar den andra det minsta då vi bara behöver runt 8 st figurer.

har ni bara en ni vill skänka till geddon/BSK är det fint men vi har en budget för detta men allt gratis är gott.
är tacksam för snabba svar då det börjar närma sig gothcon och färgen skall hinna torka innan de skal spela med.

Vet även att det finns folk som målar bra på föreningen och nej det är inte frågan om att måla figurerna det är redan löst, men vi skulle behöva ett gäng saker de kan döda så vi vill låna folks figurer till canonfodder, då är det framförallt orks, tyranider, chaos, guards, heretics osv....

fixat att låna guards av jerry men han har inte tyranider eller orks i mängder vad jag vet.

olika senarier blir roligare om det finns olika fiender och döda behöver jag inte anstränga mig så mycket när jag skall hålla i det ;)

de lånade figurerna kommer BARA jag pilla på och då flytta och packa upp ner osv.

en stor hjälp till föreningen och bsk om ni vill låna ut.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Meldon

Jag har inga av dom som du listade men jag har ett gäng Tau jag kan låna ut om du vill ha det, mest fire warriors men även några kroot, battlesuits och drones
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Robin

Jag har några fire dragons som är hyfsat snyggt målade, och en hel eldar armé som är speedpaintad i övrigt.
Jag vann combat med 13.

Lord Black

Min tyranid hord står till förfogande lista bara ut vad ni vill ha så fixar jag det.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids