[ASL] Festung Budapest Bord 2

Startat av Ewers, december 13, 2012, 20.56

Föregående ämne - Nästa ämne

Landers


Ewers

Laddad och utvilad för kvällens lir. Har även blotat till tärningsgudarna så nu kommer jag kunna slå Lindberghs RoF-rekord medels tung kulspruta (hoppas jag ;)).

Kram /F

Landers

Jag har sjuk ASL abstinens, vaknar på nätterna med svåra smärtor och kan inte somna om utan att slå med några tärningar på nattduksbordet. Finns möjligheten att planera in en längre sittning?? en lör eller sön kanske. Gärna en ojämn vecka.

Rof kungen

Gobbos Spider

Denna helgen är jämn va? Skall kolla om Karin är på väg hit eller inte. Annars finns det möjligheter för lir.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Jag jobbar kväll fredag och lördag + dagtur söndag och måndag, så det blir inget asl för mig i helgen.

/F

Landers

Och det är min sagahelg. Men om intresset finns en ojämn helg så är jag mycket intresserad.

Gobbos Spider

Helgen därpå är jag i Lund. Idag är jag nere 16.40 dock.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Sade vi ASL på Måndag istället för på onsdag denna veckan som är i antågande?

/F 8)

Ewers

Det är väl spel idag som vanligt?

Spelsugen demokratiförsvarare.

/F 8)

Ewers

Fy bubblan vad det går åt folk...

Stridsplanen håller men kostnaden är hög i manskap och mtrl. Skönt att alla minhund..., jag menar stridsvagnar är utskjutna för kommunisterna.

Ser fram mot nästa onsdag!

/F 8)

Landers

Den tyska befrielse armen gör sitt jobb med bravur.

Landers

Nästa vecka, v23 är jag långledig tor till sön. Är alla bokade med sina flickvänner? Eller går det få till en extra spelning??

Gobbos Spider

Jag har inte bestämt mig än. Fredagen-Söndagen är jag definitivt borta.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Landers

jag kunde inte tor, har ju saga då..

Landers

Spel som vanligt på Ons? Är även öppen för spel någon mer dag v25 som kommer, dock inte Tor.
Sedan kan jag inte Ons v 27 eller v 28 pga semester planer, men det kan vi prata mer om på Onsdag.