Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Du menar "Il Sesto Senso", vars engelska utgåva heter "Mysterium".
Efter att spelat det över 10 gånger, så var jag så trött på det, så det är avyttrat från samlingen för länge sedan.
/Carl

globetrotter

Dags för brädspel på torsdag igen!
Har ni önskemål om spel (vet att Martin ville spela Great Western Trail igen)?
/Carl

globetrotter

Jag hoppas ni är sugna på brädspel på torsdag som vanligt, även om det är dagen före midsommarafton. Jag har i alla fall tänkt att köra då. Det blir nog ungefär samma uppsättning spel som sist, fast jag byter Phoenicia till något annat bra 5-mannaspel.
/Carl

globetrotter

Peter och Mekka kommer att hålla i det på torsdag.
Min sambo har blivit farmor för en stund sedan, så vi kommer åka till Malmö på torsdag eftermiddag.
/Carl

Usually_Insane

Gratulerar, Mekka har förhoppningsvis med sig en massa spel, annars har jag ett par spel, annars finns det i hyllan. Ses på torsdag.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Nu på torsdag räknar jag med att spela som vanligt!
Jag hoppas att PeterW fyllde i listan på deltagare.
/Carl

Usually_Insane

... well, kanske... ska nog kunna få ihop ett par namn... eheheh :/
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

Jag kommer inte nu på torsdag, men både PeterW (som har lånat Yokohama) och Mekka (som brukar ha med sig en kasse spel) har sagt att de är på plats.
/Carl

globetrotter

Jag är tillbaka och sugen på spel nu på torsdag igen!
Yokohama finns på klubben hos PeterW.
Dessutom har jag fått två nya paket: River Rhein Trade och Lorenzo il Magnifico. Det senare kräver dok att jag får ett kort skickat till mig senast på torsdag.
/Carl

globetrotter

Snart torsdag och brädspel igen. Jag tar med fler av de nya, men kom gärna med förslag.
/Carl

globetrotter

Dags för spel på torsdag igen. Om inga nya önskemål, så tar jag med mig ungefär samma som sist.
Nästa vecka har jag troligen "Roll Player" som jag beställde idag. Den bygger på D&D rollkaraktärsbyggande, men slutar med att karaktären är färdigbyggd. Den som lyckats bästa med att bygga enligt de kriterier som man får i början vinner.
/Carl

mlkr

Om jag får ledigt tänkte jag försöka få provspela Mecka's Armada mot Erik Åhman :)
/Veni Vidi Vicious

globetrotter

Dags för brädspel på torsdag igen!
Jag hade supersnabb service för ersättningsdelar till Roll Player, så det kommer med.

För övrigt finns det en plats över ifall någon vill spela World of Warcraft the boardgame hemma hos mig på nu på lördag.
/Carl

globetrotter

Självklart blir det spel i morgon torsdag som vanligt, även om jag är sen att annonsera om det.
/Carl

globetrotter

Brädspel i morgon som vanligt. Det finns en LITEN chans att jag har fått det superhypade samarbets-kickstarter-spelet "7th Continent", eftersom paket lagts på en lastbil mot Sverige i morse...
Det är näst sista torsdagen innan jag är på semester 4 veckor, så fundera på om det är spel, som ni vill att PeterW kan låna under tiden.
/Carl