Vi är ansvariga för målning av skåpen

Startat av cracked_open, november 30, 2006, 21.45

Föregående ämne - Nästa ämne

biggabush

Vi kommer måla skåpen beige. Mörkt beige. ... ;-)
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Clifford

Citat från: "Brain"
Citat från: "Clifford"
Du missförstår mig. Jag har sagt att skåpen INTE bör målas i beige.
:tongue1:

Jag vet att min mening kunde kunde feltolkas och följdaktligen skall den feltolkas. Ber om ursäkt ifall jag inte var tillräckligt tydlig.

Jag blev bara hopplöst trött på diskussionen "inte beige" som inte har någon grund i annat än ett av Cliffords inlägg. När sedan diskussionen/kritiken har blivit baserad på detta påstående att det skulle målas beige är det ganska absurt.

Fast i diskussionen utanför nätet har jag fått färgen förklarad för mig som beige.

Brain

Citat från: "Clifford"
Fast i diskussionen utanför nätet har jag fått färgen förklarad för mig som beige.

Okej??? Mer än jag fått reda på.

Andreas, färgprov tack!
Tomas Davidsson

Judas

I sann Geddon-anda skall alla ha en åsikt om vad det skall vara för färger på skåp, väggar, golv och tak. Var glad att någon engagerar sig överhuvudtaget istället. Låt dem som är ansvariga för projektet avgör valet av färg. Inom rimliga gränser naturligtvis så vi inte riskerar att få signalgula skåp i hela lokalen. :wink:  

Jag tycker för övrigt att beige är ett bra färgval

Clifford

Citat från: "Judas"I sann Geddon-anda skall alla ha en åsikt om vad det skall vara för färger på skåp, väggar, golv och tak. Var glad att någon engagerar sig överhuvudtaget istället. Låt dem som är ansvariga för projektet avgör valet av färg. Inom rimliga gränser naturligtvis så vi inte riskerar att få signalgula skåp i hela lokalen. :wink:  

Jag tycker för övrigt att beige är ett bra färgval

Bra sagt.
Instämmer, jag syftar absolut inte till att kritisera, egentligen är jag mest nyfiken. Jag är övertygad om att sunt förnuft kommer genomsyra lokalveckan ändå, och då är allt bra.  :D

carlsson

Styrelsen beslöt idag att skjuta upp målningen av skåpen till efter årsmötet. Detta besluts togs av i synnerhet två anledningar:
- Det hjälper till att hålla vår budget.
- Det ger medlemmar mer tid att rensa sina skåp, som vi kom på att man nog vill göra eftersom vi kommer *slipa* bort den gamla färgen. Slipning ger mycket damm = inte så kul om man har coola grejer i sitt skåp. Föreningen kommer att tillhandahålla lådor el andra skåp under tiden.


Nu har ni ÄNNU längre tid på er att diskutera om det är pissgult eller Star Wars-vitt som är bäst...  :bootyshake:

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com