Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

#1545
Dags för spel på torsdag igen! Finns det önskemål på spel att ta med?
Jag är sugen på att köra Dreamwars igen (påminner om Eldritch Horror).
/Carl

PS. På FB pratas det om att vi borde ha StarWars-tema eller åtminstone rymdtema imorgon, då det är "May the 4th" dagen därpå....  (gäller inte Terraforming Mars... :-) )

globetrotter

Hej!
Det blir brädspel som vanligt nu på torsdag och PeterW kommer att vara ansvarig för det,
Då det är en ledig dag, kanske han vill börja tidigare, men det får han i så fall berätta själv...
/Carl

Usually_Insane

#1547
kommer börja ultratidigt klockan 11 och hålla lokalen öppen. så dyk upp och spela!

Förresten CG, nästa torsdag, om du ville ta med Dream Wars, se om jag tar mig ur TM och kan spela något annat spel.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

#1548
Visst, det kommer jag troligen att göra ändå!

För övrigt har jag kopierat din kommentar till FB.
/Carl

Martinnorén

Hej!

Jag kommer vid 13- tiden på torsdag. Stannar gärna hela dagen och kvällen.

Jag spelar väldigt gärna Terraforming Mars ;)

/Martin


Usually_Insane

Vi är några som ska spela ett lite längre spel redan, men vet att det finns andra än jag som är intresserade av TM, om du har FB kan det vara en idé att fråga om fler vill komma vid ett.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

"Vanlig" brädsspelstorsdag igen!

På önskemål från PeterW tar jag med DreamWars, som jag gärna spelar själv.
/Carl

globetrotter

Brädspel på torsdag som vanligt! kom gärna med önskemål om spel!
/Carl

globetrotter

Brädspel på torsdag som vanligt. Kanske fortsättning med 7the COntinent där vi sparade spelet sist. Har ni andra önskemål?
/Carl

globetrotter

Spel på torsdag som vanligt.
(För övrigt såg jag i en annan forumtråd att det ska spelas MegaCiv i morgon).
/ Carl

globetrotter

Brädspel på torsdag som vanligt! Kom gärna med spelförslag.
/Carl

mlkr

Jag försöker att komma på torsdag. Kanske inte kan spela, men ska visa runt en person som ska befinna sig ca 12 månaders besök här i Borås via något europeiskt utbytesprogram av något slag.
Hon är tydligen intresserad av brädspel så har letat upp oss och nu när hon är här så vill hon hälsa på och spela spel tillsammans med föreningens medlemmar :)

Skoj ^^
/Veni Vidi Vicious

globetrotter

Hon är självklart välkommen! Vi har haft utbytesstudenter på klubben förut :-)
/Carl

globetrotter

Dags för spel på torsdag igen. Kommer Mekka och Sebastian, s¨kan jag tänka mig att fortsätta med 7th Continent. Annars har jag både Homesteaders och Terra Prime i väskan.
/Carl

Martinnorén

Jag kommer i morgon.

Spelar helst Terraforming, men är även öppen för andra förslag - dock inte "This War of Mine" ;)