Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

nilP

Tjo.

Jah det är helt enkelt så att jag vill börja lira lite magic på Geddon, har förstått att antalet spelare inte är så högt men det gör mig inget, så länge jag åtminstonde har en motståndare/medspelare så är det ok.

Säg till om ni känner för att lira nån dag (jag kan alla dagar (så gott som)) så är jag där, jag har en hög lekar av olika format, så att vill nån vara med så finns det gott om lekar att låna bland.

Jag kan köra vilka format som helst (förutom higlander gold och andra liknande "knasigheter") Bara att höra av sig nånstans. Hoppas få lira lite nu.

Hare!

Ewers

Jag spelar inte Magic själv men generellt är onsdagar kortspelsdagen på föreningen så titta ner eller ring ner på just onsdagar runt kl 18.00.

Vi brukar få till en omgång Vampire och ibland liras det L5R. Av och till sker det några partier Magic.

Mvh /F 8)

roligt

Här loggar man in för att skapa en magic post för att söka efter spelare och när man kommer in, ja då ser man en färsk o ny post om ämnet redan. Härlig, det är det :D
Jag kör en del magic men inte några riktiga storsatsningar på mina lekar då.
Har även en kompis som kan köra en del får nog se om han vill komma in någon dag. Ska åka in nu på torsdag om du vill köra magic istället för brädspel som det blir annars.
Var med och spela.

Xyzar

Jag gillar magic, har några urgamla lekar som inte rört på sig på evigheter, men börjar folk spela så är jag gärna på och lirar och tokar mig. Dock är limited min favorit, så draft is the shit!
There is no IRL, there is only AFK.

nilP

Citat från: "roligt"Här loggar man in för att skapa en magic post för att söka efter spelare och när man kommer in, ja då ser man en färsk o ny post om ämnet redan. Härlig, det är det :D
Jag kör en del magic men inte några riktiga storsatsningar på mina lekar då.
Har även en kompis som kan köra en del får nog se om han vill komma in någon dag. Ska åka in nu på torsdag om du vill köra magic istället för brädspel som det blir annars.

Torsdag låter utmärkt, har verkligen inget annat för mig. Vilken tid kommer du och möjligen då din polare upp?

@Xyzar, Torsdag it is!


Tack Ewers, får se om man kanske måste testa det där Vampire eller L5r nån gång. Verkar ju vara det hetaste på Geddon så ;)

roligt

är nog där vid 5 eller halv 6.
det brukar inte vara upplåst före det, men sedan är jag nog där ett tag.
Var med och spela.

nilP

Låter bra, skall försöka komma in till 6 tiden då.

Brain

Citat från: "roligt"är nog där vid 5 eller halv 6.
det brukar inte vara upplåst före det, men sedan är jag nog där ett tag.

Jag slutar jobba 17 och då tar jag mig ner så 17.30 skall jag kunna öppna lokalen och spela ett snabbt parti Magic.

Torsdagar spelar jag dock brädspel så det är ingen optimal dag för mitt magicspelande.
Tomas Davidsson

roligt

andledningen till att jag kommer på torsdag är för jag har inte tid på många andra dagar. Vet också att de flästa spelar brädspel då men det är ok brädspel är också roligt.
Var med och spela.

pannan

Händer att jag och Brain och några andra vrider bilder ibland, men det kunde helt klart ske lite oftare.

nilP

Citat från: "pannan"Händer att jag och Brain och några andra vrider bilder ibland, men det kunde helt klart ske lite oftare.

Vi får se till att det blir lite oftare framöver då ;)

Brain

Argh, dubbelbokad

Hinner nog inte ner och spela alls idag, dock så skall lokalen vara öppen då några Vampire-spelare planerat att spela
Tomas Davidsson

nilP

Citat från: "Brain"Argh, dubbelbokad

Hinner nog inte ner och spela alls idag, dock så skall lokalen vara öppen då några Vampire-spelare planerat att spela

Check, får köra nån annan dag helt enkelt ^_^

Sparvel

Jag skulle ändå bara äga er allihopa? ;)
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

nilP

Your mouth's writing checks that your ass can't cash

Roligt tillbaka från skidsemester snart?
Nån mer som känner för att säga en dag att lira?