inför Gothcon mini turnering eller bara spela som FAEN!

Startat av Andreas Graae, januari 24, 2014, 10.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas Graae

Jo vi kommer behöva testa Gothcon systemet... Så antingen så gör vi så alla som spelar kommer, Jag, larsson, Robin, Ted, Christoffer, Kristian.
Säg t om jag glömt någon. Men då är vi ju iaf 6 pers. Man kan eventuellt höra sig för med Göteborgare eller d från trollhättan men kommer alla sex så ska de inte vara några problem.
Även om vissa inte ska till Gothcon kan ni ju hjälpa oss o träna :) plus att ni får träna med valfri lista me juh.

ISF blir det ju iaf 3 matcher var utan större problem

Så skriver datum JAG (tack vare skiftgång) kan så kan vi väl fylla på o så planerar vi in något!

Lördagar är väl att föredra men skriver helgerna

1-2        Februari
8-9            ---
15-16        ---
1-2          Mars
15-16        ---
22-23        ---
29-30        ---
12-13      April



Robin

Jag vann combat med 13.

Cassarus

Jag kan nog de flesta helger med.
Dock får ni upplysa oss som inte ska spela på gothcon om vad det är som gäller?
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Lord Black

Kan väll när som helst men frågan är hur mycket jag vill spela, känner mer och mer att jag börjar tröttna på spelet för jag är helt enkelt jävligt dålig på det  :(
Men självklart ställer jag upp som offer så se bara till att påminn mig så kommer jag.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

#4
kom på att jag inte kan den 15/1 hehe

Alltså folk kan spela 50 pts listor hur d vill. De viktiga är att vi som ska spela Gothcon(Commander Crusible läs i SR14 dokumentet) tränar o ser att våra listor o battle groups funkar. Så tanken var väl att vi spelar o så när man använt en caster så kasserar man den o måste ta en ny till nästa match.

Ja du det e synd du tröttnar på spelet. Är kul när vi är många. dock är ju detta spelet inget Casual game kommer ju fram mer o mer. Så antingen så får du börja spela mer, läsa mer o helt enkelt lägga ner mer tid på det för att blir bättre (om det nu göra att du vill spela mer) Eller så får du spela casual men då blir d ju inte lätt så att säga :P
Men bra om du ställer upp iaf om vi behöver träning hehe.

Vi har ju fått igång en del med folk så tråkigt om ngn inte vill fortsätta man gör ju som man vill :)


Eftersom de flesta kan så väljer jag den
lördag 8/2

några invändningar så säg till :P, vi kan givetvis spela mera om ni vill :)

Cassarus

Jag kom på att svärfar sover över 7/8-2, så jag kan inte börja så tidigt den 8e isf.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Robin

Har alla som ska vara med på Gothcon anmält sig på Gothcons sida? Gör det ASAP annars.
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Vi kör la på den 8 ändå. Men du kan koma senare.
Jag har anmält mig på Gotapair och på gothcons hemsida. men inte betalat än för att jag vet inte om jag får ledigt...

Cassarus

Alltså är det en turnering är jag gärna med från början.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

vi kan la kolla ett annat datum me, men det e la isf en miniturnering mellan oss på geddon så e la inget speciellt :P

Men vilken tid är folk sugna på o börja isf!?

Martin Larsson

hmm hade för mig jag skrev att jag kan, men bevisligen inte.

8/2 Martin



Starttid funkar ganska när som för mig, 10 eller 11 låter bägge som bra tider imo
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Ahh men då verkar d som alla kan, o jag kna i värsta fall stå över första matchen o måla eller ngt. För beroros ju pånär Christoffer kommer.
Men vi kan bestämma ett till datum när vi alla är där som vi kan ta en speldag till.

Så 8/2 kl 11 låter rimligt!

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.