Merchandise - tärningar

Startat av mlkr, mars 26, 2018, 22.58

Föregående ämne - Nästa ämne

mlkr

Hej Rollspelare

Vi håller på att kolla av intresset för specialtärningar att erbjuda föreningens medlemmar.
Det visar sig enkelt att hitta producenter för D6 med föreningens logotyp på och få ett bra pris...

Det är svårare att få till D4, D8, D10, D20...
Jag vet att vi är ganska många rollspelare på föreningen men hur många skulle vara intresserade av ett set med specialtärningar?

Hur är intresset för ett set av följande:
1st D4
1st D8
2st D6
2st D10
1st D12
1st D20

Så kan jag checka om det blir ekonomiskt möjligt eller svindyrt att åstadkomma.
hej hej!
/Veni Vidi Vicious

Wasse

Jag skulle vara intresserad av D6 och möjligen också D20, men mest D6.
Lite beroende på priset såklart, men rimligen lite fler än två. 🙂

Ewers

Jag är i grunden intresserad av både ett paket T-6:or (de brukar ju säljas 24 alt 36 st i ett sett) samt ett set med "en av alla". Det är dock så att den ena T-tian måste vara numrerad tiotal.
Det viktiga är hur tärningarna ser ut, färgval och design. Priset har en sekunder men inte obetydlig betydelse.
/Fredrik E

mlkr

D6 är på G :) de är enkla att hitta ok pris samt möjlighet att få logotyp på. Ca 200:- för 36st är första beräkningen. Övriga sorters tärningar har visat sig vara krångligare & potentiellt mycket dyrare... :/
/Veni Vidi Vicious

Sunest

Jag är väldigt intresserad av att ha ett set Geddon-tärningar och skulle gärna köpa mig ett! Det är förstås inte nödvändigt att det är ett helt set, men är fortfarande grymt intresserad :)

Mvh // Erik