Workshops & digital rapportering

Startat av Spiff Rymdspionen, juni 03, 2018, 15.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Spiff Rymdspionen

Jag har fått information att de workshop-dokumenten som fyllts i inom lokalen under året behöver backas upp av ett digitalt dokument. Vår samarbetspartners försöker hitta ett system som är enklare att rapportera via, men för tillfället behöver dokumenten fyllas i fysiskt, precis som vi redan gjort, för att sedan skapas digitalt av Medborgarskolan, för återigen, av samma ledare, fyllas i digitalt. Jag hoppas att ni som rapporterar er aktivitet har tålamod med detta medan vi försöker hitta ett enklare sätt.

För er som är cirkelledare så skall det ha skapats en workshop, precis som en vanlig cirkel, under ert vanliga login.

För er som inte är cirkelledare, men som ändå har gått ledarutbildning och fyllt i workshop-dokument, så har en användare skapats till er. Jag pm:ar login och lösenord till respektive. Självaste ifyllandet skall vara rätt så självförklarande. Gör ni det på föreningen så finns det nästan garanterat hjälp att få av andra cirkelledare på plats.

Kontakta mig vid problem. Jag har självt endast en test-användare då jag i år inte är cirkelledare, så jag kan tyvärr inte säga exakt hur det ser ut.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."