Radio Sjuhärad

Startat av Xyzar, oktober 23, 2008, 11.49

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

om du skulle få för dig att äta något. oftast blir det godare om man kryddar.
men du får nog gå hungrig i helgen.
ät en makaron till!

Brain

Intressant reflektion:

Vi har inte hört av oss till media, media har sökt upp oss.

Är det att vi ligger på borasboras.com månhända?
Tomas Davidsson

Lindbergh

Hej!

Vill bara ge en eloge över marknadsföringen!

Satt i bilen på rv41 på väg in till stan efter att ha varit på Holgers då jag plötsligt fick syn på den nya ljusskylten som tydligt visade "Borås Spelkonvent"!

Riktigt bra!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Niklas

Precis som Lindbergh satt jag i bilen på väg från Holgers igår när jag såg skylten. Snacka om bra reklam för konventet. Har den varit uppe på ljusskylten på R40 också?

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Beorn

Bra inslag!
Mycket bättre än BT's artikel: http://www.bt.se/nyheter/boras/spelentusiasterna-tog-over-hogskolan(947587).gm

Edit: Problem med länken, ni får kopiera & klistra in (med parentesen och .gm)
Björn

Jimp

Hmm BT´s artikel sög rätt hårt tycker jag, kändes som han slängde ihop det på kafferasten bara för att få det gjort.
Ill dance for Gil!!

Clifford

Citat från: "Jimp"Hmm BT´s artikel sög rätt hårt tycker jag, kändes som han slängde ihop det på kafferasten bara för att få det gjort.

Fantastiskt hur BT år efter år kan få hobbyn att framstå som Rehab-verksamhet för omyndiga gubbar.

Man skulle tvinga deras reportrar att vara med på nåt ASF-scenario från förr, hade varit underbart att se dem försöka förklara det i tidningen. :lol:  :lol: