Posters och flyers

Startat av Greger, oktober 18, 2008, 13.34

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

Det finns jpg-filer som är anpassade för att skriva ut på bläckstråleskrivare (A4) om någon/några kan tänka sig att hjälpa till att skriva ut några posters och flyers och sätta upp dem på stan, samt lägga i spel-/leksaks-affärer eller andra bra ställen i Borås!?

Säg bara till i så fall, så mejlar jag jpg:arna. Vore toppen! :)

Mycket på jobbet och i livet har gjort att jag tyvärr blev sen med att bli klar, men om vi ruschar nu, så borde vi kunna sprida det rätt så bra. Jag ska ta en vända i Göteborg och sätta upp posters + lägga ut flyers på spelbutikerna.

Tack på förhand!
/Greger

Brain

Jag har dom också och kommer ordna en del utskrifter i början av nästa vecka
(Slut på bläck i skrivaren....)
Tomas Davidsson

Sparvel

Som jag skrivit till brain kan jag ta några och sätta upp på GU vid humanisten och de andra inst som ligger vid korsvägen iaf.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Greger

Har Brain skickat dem till dig? Säg till annars...

Brain

Har inte mailat till någon än

Har 20 affischer som skall ut nu i veckan.

Dels Myrås, Brämhults Fritidsgård och till Högskolan/Kåren

Siktar även på Bäckäng

Mer ställen som någon skulle kunna ta till i Borås?

Har jobbiga arbetstider så jag inte hinner till så många expeditioner för att godkänt att sätta upp dem
Tomas Davidsson

Sparvel

Jag har tyvärr inga utskriftsmöjligheter (så fult ord).
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Ola

Behövs det utskriftshjälp?
Maila vad som ska skrivas ut och ange storlek(A4-A0,SV/Färg) och antal ex, så fixar jag det på jobbet.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!