BSK tackar för sig

Startat av Dina, november 13, 2005, 20.50

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Nu har jag slutligen tagit mig hit för att tacka alla för en underbar insats före, under samt efter konventet. Det mesta har gått bra trots lite hisstrul och aningen för få betalande besökare. Tack för i år och jag hoppas att vi ses nästa år.
So long, suckers!

Heavy

Hissar är onda, så är det bara.. :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Greger

Handfat kan vara onda också... iallafall om folk gör... saker på dem... hehe (gammal BSK-historia, om ni bjuder farbror på en whiskey någongång så kan jag berätta...) :P

Gunilla Hellén

Den historien har vi redan hört men varför inte igen. Nån ska nog fixa fram lite whiskey till dej. (Det vill säga nån annan, jag dricker inte sån smörja )

Bra gamla Bsk-historier tål att höras om och om igen. Speciellt om man är lite rund om fötterna, antingen av dricker eller hysterisk städning.

Beach

Folk (I alla fall Glenn) I bagaget kan också vara onda. Men tack i alla fall för ett bra konvent.
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

Dina

Efter att ha samtalat med Bäckäng vill jag meddela allihop att BSK i år inte har fått klagomål överhuvudtaget från skolpersonalen. Ett extra tack till samtliga som slutstädade så fint att Bäckäng inte hade något att tillägga. Även om BSK antagligen inte har möjlighet att hyra lokalerna nästa år, finns det en fast grund att stå på när Bäckäng behöver hyras igen.
So long, suckers!

Beach

Citat från: "Dina"Efter att ha samtalat med Bäckäng vill jag meddela allihop att BSK i år inte har fått klagomål överhuvudtaget från skolpersonalen. Ett extra tack till samtliga som slutstädade så fint att Bäckäng inte hade något att tillägga. Även om BSK antagligen inte har möjlighet att hyra lokalerna nästa år, finns det en fast grund att stå på när Bäckäng behöver hyras igen.
Saknas pengar för att hyra skolan nästa år eller?
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.

Heavy

Skolan ska byggas om..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Beach

Där ser man. Det hade jag ingen aning om.
Några planer på alternativa lokaler?
Rasmus Strand
- 40k
- FB
- mycket mycket annat.