Låst utseende

Startat av Clifford, september 15, 2006, 01.55

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

hur lång tid tar det att få bekräftelsemail på att man skapat ett konto?
har inget att göra inatt då den jädra torktumlaren tar så lång tid på sig...
ät en makaron till!

Clifford

Beror på din mailserver, men kolla även spam-mail då det kan landa i den.

Fluff

ja jo, det kan det ju alltid hamna som. dock inte fått något.
valde min högskolemail, brukar dyka upp direkt. speciellt sådana mail som genereras. jaja, när jag får det ska jag testa helt enkelt.
ät en makaron till!

Clifford

hmm, jag har testat runt en del. Det verkar funka. Dock är ditt problem med bekräftelsemail universellt och beror i 99% av fallen på hysteriska och missriktade spam-filter.

Fluff

okidoki. får helt enkelt testa loss ändå.
ät en makaron till!

Fluff

har testat loss lite. fick aldrig bekräftelsemail till min skolmail så jag skapade ett till nytt konto som jag fick mail till direkt.

provade att skapa en tråd, svara på tråden, editera inlägg, alla b,i,u... alternativ som finns, ta bort inlägg.

allt fungerade som det skulle, provade dock inte att skapa ny tråd eller alla alternativ till texten med alla utseendena.
den funktion som jag inte fattade/fick att funka var List=
var helskum tyckte jag. fick det att fungera om jag skrev 1 efter = på alla sådana jag gjorde. hur fungerar det egentligen?

sen så fick jag en scrollbar i sidled då jag använde subsilver. något som jag störde mig på.

såg inga missade alternativ då man bytte utseende och det verkade funka bra. det är då listfunktionen jag inte fatta... men men...

tror du kan ta bort kontona test och testa nu i alla fall. om jag inte ska prova fler saker.
ät en makaron till!

Clifford

Citat från: "Fluff"har testat loss lite. fick aldrig bekräftelsemail till min skolmail så jag skapade ett till nytt konto som jag fick mail till direkt.

provade att skapa en tråd, svara på tråden, editera inlägg, alla b,i,u... alternativ som finns, ta bort inlägg.

allt fungerade som det skulle, provade dock inte att skapa ny tråd eller alla alternativ till texten med alla utseendena.
den funktion som jag inte fattade/fick att funka var List=
var helskum tyckte jag. fick det att fungera om jag skrev 1 efter = på alla sådana jag gjorde. hur fungerar det egentligen?

sen så fick jag en scrollbar i sidled då jag använde subsilver. något som jag störde mig på.

såg inga missade alternativ då man bytte utseende och det verkade funka bra. det är då listfunktionen jag inte fatta... men men...

tror du kan ta bort kontona test och testa nu i alla fall. om jag inte ska prova fler saker.

utmärkt!
scrollbaren berodde kanske på sidstorleken i subsilver, men annars låter detta bra. Tack för hjälpen, hittar du nåt forumutseende du gillar så säg till så lägger jag till det.
*cookie for youuu*

Fluff

ååå!! kaka!!

var kan man botanisera i utseenden någonstans? finns det någon fin samlingssida för sådant?
ät en makaron till!

Clifford

www.phpbb.com


kolla in "styles", och se till att det är anpassat för phpbb 2.021

Fluff

de som bara har style version är alltså inte anpassade för phpbb 2.021??
ät en makaron till!

Fluff

eller är det numret inom [] man ska kolla på?
alltså [2.0.21]
ät en makaron till!

Clifford

jepp, numret inom klamrarna

Fluff

härligt!
har hittat ett par som jag diggar. ska bara försöka välja nu...
ät en makaron till!

Fluff

har bestämt mig nu.
fastnade till slut för nosebleed.

http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=16

kändes härlig och stilren.
ät en makaron till!

Clifford

Nosebleed är nu även det tillgängligt, ett snyggt och lättläst forumtema.