SÄK

Startat av Anders, september 07, 2009, 21.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders

Tjenare Allihopa!

Jag kommer tyvärr inte hinna köra SÄK på BSK i år!
Har väldigt mycket att göra med den verksamhet som jag och kamraten driver (SureSec) och jobb som ordningsvakt så i år (får se nästa år) så kan jag inte! Det hinns helt enkelt inte med.

Jag för dialog med en en person som eventuellt kan ta över, och återkommer på den punkten. Denna person kommer få ta del av de fungerande rutiner vi utvecklat för BSK och förberedas av yours truly på uppgiften. Kan ju inte lämna er utan SÄK! Om denna person inte kan ta över så lämnar jag till er att lösa uppgiften. Men jag återkommer med info om hur det blir!

Dock kommer inte säkerhetsorganisationen gå under SureSec-flagg i år och personalen kommer inte komma från oss. Jag hoppas konventet kommer ha samma underbara stämning och anda som det brukar ha, även utan oss. Om möjligt så kommer ni ha ännu fler glada besökare som inte gnäller över att dom inte fick spela klart sitt parti med 40K för att dom inte betalt ;)

Vid frågor går det bra att ringa mig på 0705-125859 eller maila på anders[a]suresec.se.

MVH,

Brain

Otur just när vi växer.
Bolla din dialogperson till mig när du vet mer
Tomas Davidsson

Anders

Ja det känns skit, men jag ska försöka lösa så ni får bra security ändå ;)

Gobbos Spider

Och i år när det ryktas om flipper i eran bas närhet.
Hoppas det blir nästa år iaf och god tur med jobben.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Anders

Nästa år kör vi säkerligen igen :)
Ni ska inte tro att jag överger er, men i år... Hinner jag inte :(

Jag håller på och pratar med olika personer jag litar på om att driva SÄK i år. Går framåt. Jag återkommer så fort jag vet något!

Anders

Update.

Jag har hittat en person ifrån SureSec som kan ta denna. Så det blir "vi" som kör det ändå.

Brain, jag ger honom instruktioner + utrustning + ditt nummer så att han kan kontakta dig. Jag litar på honom till fullo och han kommer ha en person till med sig.

Som det är nu kommer SÄK finnas på plats från 15-03 (de kritiska timmarna) men vi har fortfarande några som sagt att dom vill jobba som vi ska höra med så kanske vi kan få ihop dygnet runt.

Brain

Tomas Davidsson

Anders

Jag har stuvat om i mitt schema så jag kan fredag från 17 ungefär fram till natt (03) och så lördag på eftermiddagen, men kvällen måste jag jobba på ett hotell så då kommer mina gubbar hålla i skutan så länge.

Vi håller på och styr upp allting nu men de goda nyheterna blir ju då att det löser sig i.a.f mellan de tider som angetts och även under dagtid på helgen skulle jag tro.

Brain

Underbart! Kontakta mig ifall det är något särskilt ni behöver inför eller under BSK
Tomas Davidsson

Anders

Full log för SÄKs arbete i år.

Fredag 30/10
20.15 rundtur
21.05 första koll utav band, några införskaffar sig snabbt detta som missat de när de kom hit.
22.05 några band till ordnas till arr samt övriga
23.05 automat larm(random larm) vån 5 war40k, kollat band securitas gör rond
00.05 automat larm(random larm) vån 5 war40k, kollat band magic turnering över
01.00 all clear
02.00 all clear mycket folk fyller sovsalen botten våning fylls även den utanför
03.00 Magic avdelningen stänger shop sover där, övriga- sovsal
04.00 sleep mode
05.00 sleep mode fullt
06.00 sleep mode fullt +
07.00 kiosken + awaken

Lördag 31/10
21.05 första koll utav band allt OK
22.10 allt OK
23.05 1 person med 2 öl lämnar 40krummet, 6 öppnade starköl har även hittats
00.00-00.40 Incident utanför HB med taxi shafs.  Kir flaska hittas på damernas toalett magic huset
00.50 städ kallas till 40khuset toalett nersmutsad grovt
01.15 sovsal check
02.00 magic, OK men inte sovande, 40k tom, sovsal OK
03.00 OK
04.00 OK
05.00 OK
06.00 OK
07.00 kiosk öppnar samt bagage, OK

Anders

Tack för i år. Nästa år kommer jag själv vara närvarande igen!

Gobbos Spider

Tackar själv för er insats.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell