Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Robin

apropå det, finns det någon som har en small base över? jag har en dvärg som inte har en.....
Jag vann combat med 13.

Andreas Graae

Jag har det, jag kan ta med o ge den till Larsson , så får du en bas till din lilla Dvärg :)

cracked_open

Jag har lämnat in en nyckelansökan. Dock får jag vänta tills det blir nycklar tillgängliga.  Men ju fler som har desto smidigare blir det ju självfallet.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Andreas Graae

#18
Faen jag kan inte denna Torsdag ändå....e fotboll xD e ju som förra veckan isf att man kan ta en tidig matcj så jag kan vara hemma vid 17, torsdagen efter denna var d fotboll igen xD jaja hojta till om ni vill spela tidigt denna o nästa torsdag eö ngn annan dag i veckan, nyckel löser sig säkert!

Martin Larsson

Helvete AG!

Fotboll = fånigt!
HordeMachine = viktigt!

Prioritera rätt ;)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Jag kanske kan tänka mig att spela nån dag i helgen om det går..??
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Andreas Graae

Larsson: Ibland fånigt men har ju betalt för skiten xD.
Jag kan spela på fredag el söndag Meldon?

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet april 15, 2013, 20.58
Larsson: Ibland fånigt men har ju betalt för skiten xD

Allt arbeter är horeri, så sant som det är sagt :P


Om du inte hittar annan kandidat till att lira tidigare på torsdag så är jag på.
Någon gång ska jag lära mig spela Bethayne utan klockproblem...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Vi skulle kunna spela vid 12 om dynejäveln kan ge oss nyckel på torsdag, ska jag spela med Calandra isf va ju ett tag sen :P allas favorit tjej :D

Martin Larsson

Spela va du vill, mitt val e klart iaf ::)

Tror jag är tvungen att spela lite mer som jag gjorde sist med henne för att hinna med alls och även då var det ont om tid.
Beasts är tidseffektivt och Bloodseern hjälper ju ganska mycket i armén så den ska nog få vara med i ritboken igen tror jag, dessutom är den ganska hård för att vara en light, väldigt hård med mina mått mätt :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Låter la bra, blev lite andra planer, kan vi spela runt halv två? O du kan la kolla med dyne om nyckel så hörs vi på torsdag!

Martin Larsson

Blir nog bra det med.


Asså det här med 5pts lights som mest gör en gimmick (iofs bra men ändå) för armén känns inte helt bra. Jag är liksom van vid att man har arga heavies som dödar saker, det gör inte en light alls på samma sätt. Men å andra sidan gör dem där +2hit en jävla massa på saker på icke featturn...

Nae som sagt den får stanna i planeringen ett tag till. På 50 kan man ju ha med lite mer sådana saker utan att det svider lika mycket :)
Dina lights käns mer gångbara tack vare diverse bra animi, men det kanske är något jag inbillar mig för att jag inte vant mig vid lights direkt ännu...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Jo man använder la sina lights för o pussla, vissa har dem som arcnodes o sånt. Men mina e ju för animi punkt slut, man får jädrit mö av dem. Men vet inte vad dina lights gör riktigt, rape snake o den magi killen verkar ju nice. Sen masken har man la för animi. Sek vet jag inte vad hunden har för animi. Ibland e väl d så me att en light kan vara jobbig på ett annat sätt, kan tånka mig din hund kan springa på flanken o göra ngt skoj. C bara på orboros Gripar, d kan ju vara en jävla bit bort plus den nya kan trampla lätt inf. Om inte är d ju billigare så du kan få in de där extra eller ngt man vill få in i listan, för så länge man kan få upp STR på dem lights e d inte så kass (nu verkar la d bara som jag kan d men ändå hahahahaha.....o skotne kan d säkert me....fast bättre)

Men din lista verkar ju stabil, bara att den slukar tid haha. Men vet la inte hur mycket theme force gjorde, så bra kändes ju inte miniflaxofanten, hon e la grym när du har mycke med flight :)

Martin Larsson

Hellionen är krav i theme forcen så det blir svårt att ta bort dem men nja, och dem blir dessutom billigare vilket är trevligt :)
Dem borde lyckas iofs om jag placerar dem lite bättre, 3 dugliga spells och låter flying beasts chargea gratis är bra.
Ska se hur jag lyckas pussla ihop det hela denna gången, blir lite småvarriation på det :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Någon som vill spela lite i veckan? Jag e ledig, men torsdag kan jag ju tyvärr bara spela tidigt typ 14 tiden :)