lag..

Startat av fia, september 02, 2008, 10.49

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

jag läste precis att det kommer att bli lagtävling på bsk.. och jag undrar om folket härifrån har bildat lag och så redan.. för det har inte jag..
ny i stan

Ola

Bra init Fia.
Jag vill vara med i ett lag.
Tänkte spela en ny överostad demonlista.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

fia

jag kommer juh att spela min brettonia arme.. jag ska förhoppningsvis haft råd att köpa lite mer gubbar utan häst och hunnit måla dom..
ny i stan

cracked_open

Jag är gärna på ett lag. Skall bara dubbelkolla scheman och likande så att det inte krockar med BSk. Men om ni slänger ihop ett lag så är jag på med mina Dark Elfs.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Andreas Graae

Nu e det så att jag kunde inte vara med HFFarna i lag tävlingen så om det finns plats tar jag gärna en plats i Team Armagedon?

dilba

Vi kanske kan ha 2 lag fån geddon för det är 7 som ska vara med
vad jag vet men kan ha missat någon.

Jag
Ola
AG
Jerry
Klas
Fia
Nemo

Så det är bara att fixa en till så har vi 2 lag.

jättem jorme

kan vara med om jag blir färdig med orcerna eller jag kö nog ödlor förresten så det är lugnt.


Citatjag ska förhoppningsvis haft råd att köpa lite mer gubbar utan häst och hunnit måla dom..

det är en snubbe på swfbr som säljer brettonias om du går in på ordet är fritt.

Ola

Har nån kollat med övriga Ligaspelare? Henk, Robin, Lennartsson?
Sen finns ju alltid Larsson. Ivar&Pasi hade en Nurgle-armé för några år sen. Emil.

Dyne: Apropå ost.
Jag tog osten från Lund, smetade på ett fett lager Brie och garnerade med 1kg pizzaost jag fått från Celea, sen in i ugnen.
Tror du det är för mycket för att få vara med på BSK?  8)
(BC bort, KhorneHerald bort, 5st Furys till in, från 10 till 18st PB in och 2st Plagueriders in, TzeentchHeralden blir BSB)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

fia

vad är det för adress dit? min dator la av totalt och har nu inte kvar den..
ny i stan

Ivar

jag har dessutom en dvärgarmé och en Brettoniaarmé coh en highelfarmé(med Pasi) och en Beastmenarmé och en inte helt klar empirearmé...
Men spela är mesigt ;-) nån gång så kanske... Börjar dock bli lite sugen på att måla igen.
Nurgle armén är bara pasis.
en liten update bara!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

jättem jorme

CitatHar nån kollat med övriga Ligaspelare? Henk, Robin, Lennartsson?
Sen finns ju alltid Larsson. Ivar&Pasi hade en Nurgle-armé för några år sen. Emil.


ola!! fatta detta   :D , varje lag måste ha en demon spelare så detta är bra initativ av dig.  förresten annropo din ost. du kan ju bara ta o ta bort din pappa, men det är la sablans orimligt  :wink:

  fia sade:
Citatvad är det för adress dit? min dator la av totalt och har nu inte kvar den..

swfbr.ipbhost.com    OCH sen: "ordet är fritt" tråden

fia

Vi kanske kan ha 2 lag fån geddon för det är 7 som ska vara med
vad jag vet men kan ha missat någon.

Jag
Ola
AG
Jerry
Klas
Fia
Nemo
Jens (fia's lillebror, spelar orcs)
ny i stan

fia

Jag
Ola
AG
Jerry
Klas
Fia
Nemo
Jens (fia's lillebror, spelar orcs)
Kim (fia's storebror, selar ogers)
ny i stan

cracked_open

nu känner jag mig som en svikare men jag jobbar den helgen som BSK är på och jag kan inte lova att jag kan vara ledig.  Så ni får nog stryka mig är jag rädd.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

fia

vi ska kanske börja göra upp dessa lag? eller vad sägs.. det är juh snart dags för att börja medela detta vidare..

vi är väll just nu 8 st? eller har jag missat nått?
ska vi då dela dessa på två lag?

Mina brödrar är inte så erfarna spelare.. och skulle gärna villja vara i samma lag om det är möjligt.. men det skulle juh kunna vara bra om dom har någon nått sånär erfaren spelare som kan hjälpa dom något, med tips och ideer..
ny i stan