Tränings logg (ITG)

Startat av Sparvel, april 23, 2007, 22.12

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Onsdag 23/5

Körde mest lite grann för att testa mina nya skor. Min timing börjar bli bra, en stjärna kommer väl snart upp på lilla rutan. Försökte mig på 2 nya 11or, ena har jag inte tillräckligt med stamina för att orka än(817 steg på 2 min O.o) och andra är ännu för tekniskt svår.
There is no IRL, there is only AFK.

Robin

Robin, onsdag den 30/5:

Körde litegrann och gick sedan och simmade. Kändes skönt igen efter drygt 1 veckas uppehåll, tog dessutom Spaceman. Spin Chicken gick dock riktigt uselt, samt failade på en enkel 9:a. Hmm. Imorron får det bli hårdkörning.
Jag vann combat med 13.

Sparvel

Sparv: uhm, sammanfattning av dagarna jag glömt när dom var :D !

Fick en ny 2xStar på nån låt, dock glömt vilken!
Spelat massa DDR som omväxling vilket är riktigt roligt! Jag känner mig så grymt "oldschool" när jag står o lirar på den, eftersom det var den maskinen jag faktiskt lärde mig att lira på. Kidzen idag lär sig juh lira på ITG maskinen D:

Jag har småstartat mitt projekt att träna mer 9-10, det är bara det att det är så mycket roligare att lira 8or! men jag måste skärpa mig om nu..

Notes to self:
1. Tvinga Robin spela mer DDR.
2. Träna Rawtaz på Crossovers
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

rAWTAZ

Onsdag 30/5
Fixade Zodiac 7, andra eller tredje sjuan jag gjort även om alla varit med bar =P Den förra var Monolith för någon vecka sedan, den första vette sjutton vad det var, om det faktiskt är tre stycken.

Citat från: "Sparvel"2. Träna Rawtaz på Crossovers
De, och galoppsteg, sätter käppar i hjulen! :bounce:

Kolla, jag hittade Soddan här på forumet: :rr:

Apanpapan

Fy fan vad "oldschool" ni är... En fjortis är en fjortis är en fjortis...  :lol:
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

rAWTAZ

Lö-Sö 2-3/6

Back on track. Fixat en del galoppsteg, gjort hands, o klarat en hel del sjuor, varav några utan bar. Snart träna på sjuor :3

:duckie:

Xyzar

Fixxade äntligen July expert(i snitt 6.7 steg i sekunden på den lilla låten...) och fick min första stjärna på en låt *lycklig*
There is no IRL, there is only AFK.

rAWTAZ

Citat från: "Xyzar"Fixxade äntligen July expert(i snitt 6.7 steg i sekunden på den lilla låten...) och fick min första stjärna på en låt *lycklig*
Grymt. Snabba ryck.

Xyzar

Fixxade Utopia, Max300 och Destiny idag. Riktigt stolt över mig själv.

Har även upptäckt att jag har börjat flatfoota och har fått grym kondition, körde 11a efter 11a och blev knappt anfådd. Destiny var det enda som gjorde att jag fick flåsa lite =P.
There is no IRL, there is only AFK.

Sparvel

Spelade 1/7 för första gången på 2 veckor. Har haft semester och inte varit i borås, och haft ganska grymm träningsabstinens lite då och då!

Men det gick bra att ställa sig på plattan igen, det var grymt befriande på nåt sätt för att vara ärlig. Jag gjorde väl inget jätte bra tror jag..hm.. jo jag lyckades komma på rekord 3 på Anubis 10! det sista jag gjorde innan jag gick.

Annars var det mest slö spela för att känna av om man tappat all kondition och balans som man byggt upp, men det verkar inte ha gått så himmla illa.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

Robin 9/7:

Life is good. ITG igen, det gick väl halvdant. Inga spektakulära resultat, men spelade hyfsat, och var halvnära på en 10:a som vanligt. Grrr. Snart går det.
Jag vann combat med 13.

Sparvel

Japp, du va juh mycket nära :D jag tror du ska börja prova 10or tidigare, innan du e trött? Eller eventuellt göra som jag gör, köra dom jätte sent när du e tok trött och klara dom då men aldrig annars ;D

Jag får väl resumera min egen träning den senaste veckan:

Lisebergsbesöket:
Jag var på Liseberg och träffade folk från Wow guilden några av oss skapade innan vi slutade spela. Självklart kan man inte låta bli att styla lite inför alla söta pojkar på Liseberg! Jag var lätt sämst av alla människor från Musikspel.se som var där men fick mest applåder i alla fall! haha! victory!
Fick även min första 2xStar utan Bar (98,51%) som jag är mycket nöjd med! Kul när man faktiskt känner att det går frammåt ibland.

Laserdome dagarna:
Har spelat nåra gånger på LD men det händer inte så mycket spektakulärt. Har börjat spela 10or igen lite smått, hamnar över 90% på de flesta. Vilket jag dock inte är riktigt nöjd med, vill upp till 94+ på alla 10or med.
Har även klarat lite fler 8or på double style ( spel på båda plattor) Men det börjar bli riktigt jobbigt nu! Men skam den som ger sig!
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Robin

15 juli: Fixade Bumblee Bee. Jävligt kass låt, men en rätt lurig 9:a. Nu är det snart dags att fixa 10orna.
Jag vann combat med 13.

Xyzar

Spelade en del igår, första gången jag kunde köra riktigt ordentligt sedan jag stukat foten för 2,5 veckor sedan.

Mosade de flesta av mina gamla rekord, men fick ont i foten igen efter ett gäng låtar.

Mitt usbminne ville inte längre funka, så jag fick skaffa ett nytt, så nu måste jag göra om alla mina rekord, och hitils har det bara blivit bättre rekord ;)
There is no IRL, there is only AFK.

Sparvel

1. Klarade min första "no bar 10a"
2. Fick nästan en till 2x Star utan bar (97.90%) doh
3. Klarade av massa nior utan bar fick mellan 91-94%
4. Jag trälar vidare på Oasis, men fan den stepcharte är från helvetet! men jag älskar den lika mycket ändå.

Nästa speltilfälle: Lördag ca 15
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07