SAMARBETEN MELLAN OSS & MARIEDALS FRITIDSGÅRD UNDER 2009

Startat av biggabush, maj 04, 2009, 20.58

Föregående ämne - Nästa ämne

biggabush

Hej,

Vill på detta vis bara berätta att vårt samarrangemang med Mariedals Fritidsgård (MF) har följande datum/arrangemang klara:


-------------

1) BRÄD- & FIGURSPEL I

Lördagen den 27 juni @ 13.00 på MF

MF bekostar och gör affisch som de sätter upp. Vi får en bunt att sätta upp på Bäckäng m fl lämpliga ställen.

Beräknat antal deltagare: 25

Vi behöver ledare som håller i spel som sist. Anmäl er till mig snarast på anders@armagedon.se eller här på denna tråd.

-------------

2) BRÄD- & FIGURSPEL II

Lördagen den 5 september @ 13.00 på MF

MF bekostar och gör affisch även denna gång som de sätter upp. Vi får en bunt att sätta upp på de ställen vi tycker är intressanta.

Beräknat antal deltagare: 25

Vi behöver ledare som håller i spel som sist. Anmäl er till mig snarast på anders@armagedon.se eller här på denna tråd.

-------------

3) FETT LAN ACKOMPANJERAT AV BRÄD- & FIGURSPEL III

Tredagarsarrangemang under novemberlovet. Start torsdagen 12/11. Slut lördagen den 14/11.

MF bekostar och gör affisch och reklam. Vi får tillgång till detta och hjälper till att affischera.

Beräknat antal deltagare: 50-60

Vi behöver ledare som håller i spel som sist. Anmäl er till mig snarast på anders@armagedon.se eller här på denna tråd.

Upplägget är att MF håller i en dag/natt (torsdag-fredag), vi håller i en tillsammans 50/50 (fredag-lördag) och vi håller i en själva (lördag-söndag).

Många ledare behövs eftersom det är tredagars-LAN oavbrutet från to 18.00 till lördag natt. Vi står för ledare dels till LAN men vår uppgift är att arrangera sidospel med figur- och brädspel.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Fluff

är intresserad av att vara med. säg till när affischerna är klara så kan jag försöka få upp en på bäckäng
ät en makaron till!

soulreaper

Jag vill också hjälpa till men vet inte om det krockar med mitt schema ännu
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

globetrotter

27juni vet jag redan att jag är upptagen.
5 september msåte jag lämna öppet någon månad till. Jag har misstankar om att det krockar med en annan brädspelsaktivitet. Jag hoppas nämnligen att åka till Stavanger på konvent i år och det brukar vara vid den tiden.
/Carl

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Heavy

Sept okt kan jag ev. vara med och hjälpa till med nått skoj arrangemang, sommaren är svårare dock..

Gött jobbat !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Fluff

jag är på den 27!
blir väl lite bordshockey, men kan även tänka mig att måla lite figurer och ta hand om sånt. precis fått nästan 600 figurer som jag ska måla upp till en läcker engelsk 1700-talsarmé
ät en makaron till!

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

biggabush

\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Greger


soulreaper

Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

biggabush

Vår speldag på Mariedals fritidsgård den 3/9 har måst flyttas.

Nytt datum:

Lördagen den 3 oktober @ 13.00 -20.00

Skriv upp i era kalendrar.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)