Age of Conan!!!

Startat av Greger, februari 07, 2008, 10.44

Föregående ämne - Nästa ämne

Greger

CROM!!! Verkar bli stålfränt och schnyggt så man trillar av elefanten!  8)

http://www.ageofconan.com

... å så har de ju den pampiga musiken!  :D

(Låter som att man själv får sköta slagsmålen ganska handgripligt på något vis, det låter ju lite jobbigt förstås... nyfiken på hur lösningen för det blir...)

Clifford

Ja, detta är ju det enda MMOt man följt. Tyvärr har de gradvis "fördummat" det ju närmre släpp det kommer. Nu tycks det endast vara grafiken och världen som skiljer det från alla andra MMOn. Från början var tanken att man var tvungen att spela en 20-levels singleplayerstory för att ens få komma ut i världen med sin karaktär och möta andra spelare. Ett underbart effektivt sätt att sålla ut alla noobs och irriterande nybörjare som skriker om att de inte fattar osv.

Nu har ju tydligen den här singleplayerdelen dock blivit optional och är dessutom inte någon djupare story, snarare bara ett par "beginners missions". Trist att alla spel tar efter Wow, LOTR gjorde ju också det.
Men men, det är ju Conan.

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Henk

Lord of the rings e fräckt som fan! Första gången man gick i Gammelskogen fick man goosebumps. Sen sprutade adrenalinet i kummelgastarna. Jag e helsåld på LOTR. Skiljer sig markant från wow, snyggt som attan är det oxå. Det enda som är riktigt kass i LOTR är att PVP börjar först vid LV50 om jag förstått det hela rätt.
Conan är fräck, men som en inbiten online spelare tar det emot och spela ett sånt spel där man måste arbeta mycket mera med musen för att döda saker.
Jobbigt, inte så kul och grinda pengar o all annan skit man måste göra då och då i sådana spel. Men snyggt och coolt tema är det i Conan.

/Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Robin

Citat från: "Henk"Lord of the rings e fräckt som fan! Första gången man gick i Gammelskogen fick man goosebumps. Sen sprutade adrenalinet i kummelgastarna. Jag e helsåld på LOTR. Skiljer sig markant från wow, snyggt som attan är det oxå. Det enda som är riktigt kass i LOTR är att PVP börjar först vid LV50 om jag förstått det hela rätt.
Conan är fräck, men som en inbiten online spelare tar det emot och spela ett sånt spel där man måste arbeta mycket mera med musen för att döda saker.
Jobbigt, inte så kul och grinda pengar o all annan skit man måste göra då och då i sådana spel. Men snyggt och coolt tema är det i Conan.

/Henk

Men för fan Henk, säg inte så.... Min "descent into darkness" av onlinespel började ju med MUME, och det är ett Sagan om Ringen spel.... Jävla piss.

Must. Resist.
Jag vann combat med 13.

Niklas

Någon som testar/testat?

Meldon

Jag spelar för fullt, och det enda jag kan säga är att det är grymt!  :D
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Fluff

ät en makaron till!

Greger

Citat från: "Fluff"http://www.fz.se/wtf/page.fz?id=4033

kanske något för er som spelar?

muuuhahahahahahahaaaa! Gôrbra!  :twisted:

Ewers

Det är humor!!!

/F :P

cracked_open

Benny Hill låten är ju pricken övet I:et  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Niklas

Då ska man testa detta spel nu då... vilken server rekommenderas? eller det kanske bara finns en?

Meldon

Nää... det finns sågra stycken att spela på.. Själv så är jag på Ymin
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Henk

Tjo! Jag tittade på Conan, och det var nära jag tänkte börja lira det spelet. Hur fräckt som helst. Men jag stannar kvar med Lord of the rings, åtminstonde fram till warhammer online kommer. Lägger ut en länk här, där jag tankar en mother %&¤#%& boss, bossen innan balrogen. Striden tog över 30minuter och så jävla kul :) Det är jag som tankar och striden e filmad från en healer. Mycket nöje!

http://www.youtube.com/watch?v=zFC04TL9nXQ
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

maxi

Någon som lirar på CROM servern??