My very own Evul Post 666 !!!!!!

Startat av Martin Larsson, april 05, 2005, 22.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Mwuahahahahahaha, I am evul :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Tycker i fortsättningen, som god tradition, att alla som uppnår det heliga antalet poster på forumet ska dedikera den ondaste av poster till denna tråden för att blidka Kapten Armagedon :twisted:

Personligen tror jag att Heavy kommer vara den näste som uppnår "enlightenment" och får ett giltigt skäl att uttrycka sig här 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Det är vad man säger som räknas, inte hur högt eller ofta... :twisted:

Ewers

Bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs!  :D

Apanpapan

Thats the spirit Ewers!

Man borde fan bli bannad när man dönar ur sig så mö skit som Larsson gör.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Martin Larsson

Citat från: "Apanpapan"Thats the spirit Ewers!

Man borde fan bli bannad när man dönar ur sig så mö skit som Larsson gör.

Ja, för det kan ju inte vara så att jag har haft åsikter om saker, och argumenterat för dom, som du Pasi :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Apanpapan

Citat från: "Martin Larsson"

Ja, för det kan ju inte vara så att jag har haft åskiter om saker, och argumenterat för dom, som du Pasi :P

Åskiter... En freudians felsägning av rang... :D

"Man ska inte kasta sten i studsborg."
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Clifford

:lol:

Åskit, Larsson har en åskit på gång.

Martin Larsson

Åskit sammanfattar väl det hela ganska bra, jag bjuder på den 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Citat från: "Heavy"Det kan du fethajja !

Borde inte du varit inne här och klottrat nu Heavy :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Jo, men jag märkte det när jag var uppe i 670 posts nånting  :oops:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Ajfan, inte bra...men men, det kommer ju en ny om sisådär tyå 800 poster för min del, så den ska oxå prickas in :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Thread necromancy ftw!

Evul post 1666 är spikad :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

soulreaper

Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.