Glorantha - The first war against darkness

Startat av nemesiswar, januari 04, 2013, 22.39

Föregående ämne - Nästa ämne

nemesiswar

Det blir hoppas jag. Tycker vi tar det hemma hos mig 16.00.

knallpucko

#16
Kul skapandesession igår - jag ser fram emot att lära känna mina goda medbarbarer i kamp mot ondskan! Hur gick teststriden?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Håller med att det var skit kul att göra karaktärer!
Test striden var mellan Ulricc och Adaria. Ulricc vann med att sätta en sten hård träff i solar plexus på Adaria som redan hade fått ett krossat revben av Ulriccs hårda yxa!

snoffaz

Han borde vetat bättre än att ge sig på mig, jag har en känsla av att det här kan bli en riktigt rolig grupp att spela..

svampen85


nemesiswar

Meditera väl nu min unga äventyrare. Offra er förstfödda till Humakt, bränn en 100 kr sedel till Dudricks (guldets gud) och rita Rune of Luck på era pannor för nästa Lördag smäller det!

knallpucko

#21
Oj då - visste inte att vi bestämt tid! Var gjordes det så jag inte missar i framtiden?!

Om det är den 9/2 vi pratar om så kan jag inte - har 60-årsfest för fadern... Söndagen kan jag däremot hela dagen.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Inga problem vi kan köra söndagen :)

snoffaz

Ska se om jag kan få barnvakt på söndagen, hade lördagen fixat. Men det går nog att ordna..

Napprix

Lördag eller söndag spelar ingen roll, jag kommer!!

snoffaz

Laddar upp inför söndag genom att läsa  Andrzej Sapkowski, tittar på berserk och ristar in runor på  tapeterna..

knallpucko

Najs! Jag jobbar med Dust of Dreams av Steven Erikson - Barghast känns ganska rätt...

Är det kl 12 hos Henrik som gäller?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

13.00 på Gedon om Gedon är stängt kör vi hemma hos mig.

knallpucko

Toppen - men var finns denna info? Ligger den här på forumet men jag har bara inte sett den eller har jag missat den någon annanstans?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Det var det sista jag sa innan du gick förra söndagen :)

Vi sa vi kör varannan lördag rakt på och bara checkar av på forumet så alla kan :)