Vänner för Alltid - London gruppen

Startat av roligt, november 28, 2011, 12.02

Föregående ämne - Nästa ämne

roligt

Denna tråden är för de spelare som är med i kampanjen Vänner för Alltid och som ingår i London gruppen.

Vad tycker ni om förra speltillfället? Vad var roligt respektive mindre roligt och vad ska vi tänka på att förbättra tills nästa gång?

Vi spelar Onsdagen den 30:e November kl 15:45 och framåt.
Var med och spela.

spez


Bröderna Bengtsson

Nu efter första och andra mötet så tycker jag det börjar arta sig. jag skulle dock vilja ha med lite mer väderbeskrivningar.

Det finns definitivt frågor att fundera över.  ???

Jag kan alla dagar v50 förutom  den 13e och 14e ( Vardagar )

Erik

spez

Jag tycker att 15 skulle vara bra. Jag tenta pluggar innan det...

roligt

Den 15:e är en Torsdag en vecka innan skolan slutar om jag inte tar fel. Då slutar jag skolan 16:30 så vi kan nog inte börja innan 17:00. Och sedan så är ju också torsdagar brädspelstorsdagar. Men om alla kan och ingen vill spela brädspel så sure.
Var med och spela.

Bröderna Bengtsson

Jag kommer kunna den 15 och jag har inga tider att passa så det låter bra.

Sen undrar jag om vi kan byta mobil numer med varandra så att det blir lättare att hålla kontakten med varandra.

Mitt Mob-nr: 070-8301375

/ Erik Bengtsson (Orif)

spez

Mitt mobilnummer är 076 0958839

/ Karin Neld

roligt

Då jag inte har fått något svar från alla så har jag inte bestämt spel. Men det bruna rummet är ledigt den 15:e och jag har inget annat för mig. Så jag kommer att vara där och har förberett mig tillräckligt, så kommer alla så spelar vi väll om det går.
Var med och spela.

roligt

Fick vidare besked nu. Inget spel imorgon. Rollspel i alla fall. Spelar gärna brädspel med er ändå.
Var med och spela.

spez

Okej, eftersom de inte blev något igår. När kan ni?
Jag kan tyvärr inte under julledigheten, då jag kommer vara i Västmanland. Jag kommer vara tillbaka säker den 16, kanske tidigare.

17/1 Karin
18/1Karin
22/1 KArin( prell)
24/1 Karin
25/1KArin
7/2 Karin
8/2 Karin
10/2 Karin
11/2 Karin
12/2 Karin
14/2 Karin
15/2 Karin
21/2Karin
28/2 Karin

roligt

17/1 Karin, Lallo
18/1 Karin, Lallo
22/1 Karin( prell), Lallo
24/1 Karin, Lallo
25/1 Karin, Lallo
7/2 Karin, Lallo
8/2 Karin, Lallo
10/2 Karin, Lallo
11/2 Karin, Lallo
12/2 Karin, Lallo
14/2 Karin, Lallo
15/2 Karin, Lallo
21/2 Karin, Lallo
28/2 Karin, Lallo

Jag vill även informera om att de lördagar, söndagar och andra skumma röda dagar som ingår där kan bli uppbokade av den andra gruppen och då prioriterar jag dem då jag känner att det ändå kommer vara svårare att få tider med dem. Men om de inte krockar så har jag inget emot att spela helger. Om det även visar sig att jag glömt bort ett kalas etc så kanske jag drar tillbaka någon av tiderna men utöver det så kan jag spela typ när som.
Var med och spela.

SaraBiB11

Orkar inte fylla i allt men kan hittills alla dagar som står här =)

17/1 Karin, Lallo
18/1 Karin, Lallo
22/1 Karin( prell), Lallo
24/1 Karin, Lallo
25/1 Karin, Lallo
7/2 Karin, Lallo
8/2 Karin, Lallo
10/2 Karin, Lallo
11/2 Karin, Lallo
12/2 Karin, Lallo
14/2 Karin, Lallo
15/2 Karin, Lallo
21/2 Karin, Lallo
28/2 Karin, Lallo
Jag spelar Roll

roligt

Med tanke på att Erik har sagt typ detsamma ("Alla dagar utom måndagar och 27/1") så låter det som att vi kan spela typ när som.

Därför föreslår jag att vi väljer en dag i veckan som vi siktar på att spela varje vecka, så blir det lättare att ha koll. Och med marginalen att vi kan ställa in typ en gång per månad.

Jag föreslår Onsdagar från 16:00 eller Fredagar någon tid som alla kan, jag kan från 13:30 på fredagar.
Var med och spela.

roligt

Då ingen värkar skriva något så bestämmer jag. Haha.

Vi börjar med detta:

Spel 17/1, jag kommer att vara på gedon från 13:30, vi startar när alla är där (kanske 16-17)
Spel 24/1, jag kommer att vara på gedon från 13:30, vi startar när alla är där (kanske 16-17)
Var med och spela.

SaraBiB11

Jag spelar Roll