MARIEDALS FRITIDSGÅRD PÅ LÖRDAG 14/11

Startat av biggabush, november 08, 2009, 12.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "biggabush"Tar du med medlemskort Tomas?

Kan plocka med dom från kiosken men ifall någon kan skära upp dom vore det bra.... är lite osäker på Geddons skärmaskin
Tomas Davidsson

soulreaper

Har ställt in lördagens kurs till förmån för geddon tar med mig memoir 44 och ev något mer har bil
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Ivar

Jag tar en titt på skärmaskinen i Eftermiddag!

//Anders
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Greger

hej,

Har tyvärr fått förhinder, måste jobba. Jobbar mycket på helger nu.

Hoppas det går bra för er som är där! :D

mvh,
Greger

biggabush

OBS! Är sjukskriven (har ryggskott) och om det inte givit med sig till imorgon (inte troligt, men ej omöjligt), måste jag ställa in!

Om jag inte kan så hoppas jag att ni får en bra dag. Dealen är att vi kommer och arrangerar mot att vi får medlemmar. I fall jag inte kommer vore det bra om någon av er ringer mig så ska jag berätta om dealen (inte helt forumsrumsren).
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

soulreaper

Även jag måste tyvärr ställa in detta pga en djävulusisk huvudvärk! Hoppas allt går bra om någon annan vill demoa m44 så slå en signal så får ni min adress! Lycka till med kidsen!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

4 tappra samlas ihop:

CG
Peter
Brain
Fluff

Skall se hur vi kan få ihop det. Gott om spel i alla fall

Ifall någon annan får tid över så slå mig en pling
Tomas Davidsson

biggabush

Ibland darrar löven utan blåst. Men icke desto mindre är jag alltför snedvriden i ryggen för att kunna ställa upp idag. Känns kasst att behöva ställa in så här och lasta över arret på er, men ni är ju i vart fall fyra stronga guldhjärtan! Tack!
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

biggabush

Boys,

Kan ni be Christian, fritidsledaren, att ringa mig: 033-268102. Har ej fått tag på honom nu på morgonen och behöver snacka med honom.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

globetrotter

Det började lite trögt (som sist). LAN-folket hade svårt att vakna till efter natten, men vid 15-16-tiden kom de igång. Ett par grabbar såg fram emot att spela Pandemic igen, vilket de hade gjort sist. Jag fick igång ett parti senare också och även där var det en med som testat dfet förra gången. Vi spelade både Great Dalmuti och Bang med ett större gäng. Några fick lära sig Space Hulk, men de verkade inte riktigt orka spela också. Wings of War var det en stund och Brain fick igång tre st att spela Star Wars Queens Gambit, vars alla plastfigurer lockade. De övriga får komplettera rapporten.

Summeringen är att vi värvade 9-10 nya medlemmar och att det är viktigare att ha med kortare och enklare spel. Jag tog inte ens fram WoW the Adventure Game denna gången. Delvis för att det också var viss brist på bord då flertalet var tagna till LAN:et. Det är alltid kul att göra något med entusiastiska ungdomar, även om man måste inse att deras tålamodsspann är mycket kortare. Vi kom inte ifrån förrän framåt 20:30 då de övriga åkte för att fira Malins födelsedag.
/Carl

biggabush

Tack för denna rapport Carl. Ledsen att jag inte kunde deltaga men glad att det funkade bra för er.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Brain

Två saker att tillägga:
Samtidigt som LAN är nog ingen bra ide. Säger inte att det är dåligt men andra dagen i ett LAN = trötta personer som inte har koncentrationen på topp.
Spelade även Keth (Laserschack) det sista vilket fångade flera intresse.
Tomas Davidsson