Spela HordeMachine regelbundet på en veckodag

Startat av Martin Larsson, april 04, 2013, 13.29

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilken veckodag passar folk bäst att ha som HordeMachine dag?

MÃ¥n
0 (0%)
Tis
2 (20%)
Ons
1 (10%)
Tor
7 (70%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: maj 04, 2013, 13.29

Martin Larsson

Im out, det är dags att börja jobba som en tok så nu får någon annan "step up" och lära sig möta troll 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae


Meldon

Enda chansen jag har att spela denna veckan e på Torsdag som det ser ut, annars hade jag gärna vart med på en dust
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet april 24, 2013, 00.20
Verkligen ingen som vill spela lite?

Vill å vill, det är mer frågan om kan ;)

Tyvärr kommer det vara så ett bra tag nu...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Det e de där "horeriet" för d små läckra pengarna så man kan köpa mer figurer haha

Vill testa massa ideer. Men nästa Torsdag hoppas jag d e folk där så man kan få spela lite :D

cracked_open

Jag kommer att vara nere på geddon runt 17-18 ikväll för att få stryk  ;)
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Martin Larsson

Citat från: Andreas Graae skrivet april 24, 2013, 21.52
Det e de där "horeriet" för d små läckra pengarna så man kan köpa mer figurer haha

amen to that brother, we are all manwhores for that plastic crack :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Nu kommande Torsdag kommer jag kunna komma till Borås iaf! D flesta kör 35 poängslistor eller?
Så jag inte har massa 50 poängare med mig. Hoppas d kmr bra med folk!

Robin

Kommer på torsdag om det inte blir WiF!
Jag vann combat med 13.

Lord Black

Hur är det nu på Torsdag(9e)  är det fler än jag som är lediga och kan börja spela tidigare så vi får lite fler matcher spelade?
Vi är ju visserligen begränsade av nyckel tillgång så är det någon som kan fixa det eller vet om någon kommer vara där?
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Andreas Graae

Det låter trevligt öe spel lite tidigare o mer framför allt :), om ingen som har lyckel kmr kan jag säkert fixa en med Dyne!

Lord Black

Då åter står det bara att välja en tid och då jag kan när som helst så är det bara att säga en tid så är jag där som första motståndare och så misstänker jag att David kan trilla in efter ca 15 tiden då han brukar vakna ungefär då  ;)
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Vi kommer inte jobba helgen här så ska se om jag inte kan smita från jobbet och komma ner hem på eftermiddagen och vara med å lira iaf 1 game :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Andreas Graae

Men Om jag kmr vid 14 så kan vi ta en match först så Christian? O så hoppas jag kunna möta ngn mer :) David kanske ;)

Gött larsson :D

Andreas Graae

Har nu fixat nyckel t kl 14 imorgon, syns där!