Borås 2111 - Fängelse staden

Startat av nemesiswar, december 02, 2010, 20.44

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Nu har jag kollat på mitt schema och insett att de flesta tisdag kvällar är jag ledig..Med risk för nytt schema någon gång under våren...Tomas Svensson verkar vara en kul karaktär i en mörk värld...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

nemesiswar

Helt awsome! har editat karaktärs posten så man vet vem som är vem.

Herr_kans

hej ebon. efter ett noga övetvägnde så har jag bestämt mej för björn eliasson. det verkar vara min typ

nemesiswar

Kanon jag lägger upp tider så snart jag vet vilka Tisdagar som vi kan spela nästa år. så håll koll.

nemesiswar

Nu har jag datum 18/1 är första spel tillfället och borde rulla på varannan vecka därefter.

Brain

Citat från: "nemesiswar"Nu har jag datum 18/1 är första spel tillfället och borde rulla på varannan vecka därefter.

Check, antar att spelstart är satt till runt 18? Kan vara nere lite tidigare en så men mat är ju bra att äta så man orkar spela :-)
Tomas Davidsson

nemesiswar

Hade tänkt 17.00 men visst vi kan säga strax innan 18.00 så har man lite tid på sig och behöver inte stressa iväg eftersom jag själv brukar vara hemma typ 17.00 så brukar jag ha rätt så bråttom ner till gedon då.

Herr_kans

18:de låter kanon för mej med... detta ska bli kul

soulreaper

Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

snoffaz


nemesiswar

En liten update i progressen är att jag äntligen fått ordning på skade systemet och gjort PC sheets.

nemesiswar

Hoppas jag alla är redo om en stund SMÄLLER det!

soulreaper

Citat från: "nemesiswar"Hoppas jag alla är redo om en stund SMÄLLER det!
Och small gjorde det verkligen, någon som har en lust med en recap på vad som hände de sista 30 minuterna? Kom ni till campet?, fler enforcer möten?, hittade Leif på något dumt?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

snoffaz

Vi tog oss till campet, men där kom vi inte in för folket som levde där trodde vi var stadsbor och de vill inte ha något bråk. Spelade ingen roll hur mycket vi förklarade eller bönade till dem om hjälp, det ropade på Enforcers och vi blev beskjutna igen, denna gång verkade det som det var skarp ammuniton. Så vi drog oss tillbaka och Fredrik började ställa frågor till Leif, som hävdade att han kunde ta oss till staden, där vi kunde få hjälp.

Vi frågade Leif var det fanns vatten och det visste han och där bröt vi.

soulreaper

Citat från: "snoffaz"Vi tog oss till campet, men där kom vi inte in för folket som levde där trodde vi var stadsbor och de vill inte ha något bråk. Spelade ingen roll hur mycket vi förklarade eller bönade till dem om hjälp, det ropade på Enforcers och vi blev beskjutna igen, denna gång verkade det som det var skarp ammuniton. Så vi drog oss tillbaka och Fredrik började ställa frågor till Leif, som hävdade att han kunde ta oss till staden, där vi kunde få hjälp.

Vi frågade Leif var det fanns vatten och det visste han och där bröt vi.
Ok, thx for the update.

Verkar som att vi får försöka lita på Leif även om jag som sagt var tycker att han är skum. Skarp ammo bör vi nog undvika att hamna i trubbel med i första taget.

Nästa speldatum är det tisdag 1/2 som gäller eller?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun