D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

TheRevenger

ok då möts ve där, men när?
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

TheRevenger

jag har ett mindre problem, lördag den 13de är jag bokad sen en och en halv månad tillbaka :(
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Okey... vad kommer detta innebära? Kan du inte alls imorn på lördag eller kommer vi kunna spela några timmar, som antagligen är allt som behövs. Eller kommer det bli spel på söndag i stället?

Hade helst sett att vi spelar klart de sista få timmarna nu innan alla inte kan längre, nästa tillfälle blir väl som bäst till jul, om ens då...

Carl

Söndag ser inte as bra ut för mig, hade tänkt att dra tillbaka till göteborg då, men om det skiter sig kan jag nog spela en del om vi börjar tidigt men som julle sa hur ser det ut imorn? Går det att smita och köra några timmar iaf? Känns ovärt att vänta typ 18 veckor till nästa spelomgång nu precis i slutet

FiBe

Om det blir spel på söndag istället kan jag inte på förmiddagen. Jag ska sälja min gamla mc och eftersom vi bestämde att vi ska spela på lördag så kommer han som ska köpa den på söndag istället. Jag förstår bara inte varför du, Erik, inte kunde sagt till i söndags när vi bestämde att vi kör nu på lördag? När vi nu bara har några timmar kvar att spela känns det väldigt onödigt att skjuta upp det pga dålig planering.

TheRevenger

som ja sa-.-' lördag är en no go tyvärr
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Okey, betyder detta att vi spelar på söndag eftermiddag istället eller vad är planen? Är Dennis medveten om att det kanske inte är spel imorn så inte han åker en timma i onödan?

Martoow

Nu behövs ett beslut, vilken tur att jag har ett som låg lätt till hands:
Vi har talat om spelande de här veckorna sedan sena vintern. Att ställa in så här dagen innan skulle förstöra för oss andra som har sett fram emot att se upplösningen på the savage tide, inte bara för den som i sista minuten avslöjar andra planer.
Då Erik inte verkar kunna ge några raka svar heller måste jag säga att vi blir tvugna att spela idag lördag för att ha något hopp om att spela den allra sista delen ,av det allra sista kapitlet, innan jul.
Jag kommer i varje fall att gå upp klockan elva, packa ner mina grejor och bege mig.   Spel blir det, punkt.

Erik är självklart välkommen att vara med om han tillslut lyckas slita sig.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Jag är medveten... men alltså jag tycker inte det är rättvist att lämna Erik utanför, tror mycket väl vi hinner avsluta på söndag om vi så måste börja tidigare.. En del av er har tex haft jobb under veckodagarna och därför har vi inte spelat då istället vilket även det har varit del av planen? no? Vill väldigt gärna avsluta denna delen av kampanjen innan julen med, men som sagt, tycker inte att allt hänger på att Erik inte har kunnat denna gången, det har varit annat som gjort att vi inte kunnat spela också..

FiBe

Självklart är det annat som har begränsat spelandet också men att vi skulle jobba har vi vetat länge. Det som är mest irriterande är att det ska vara så jävla svårt att säga till i tid. Carl sa tex att han skulle åka till gbg på söndag när vi spelade sist. Om man nu är uppbokad sen en och en halv månad tilbaka tycker jag att man bör kunna säga det när vi bestämmer ett datum. Det är ju inte direkt första gången det här händer. Att det alltid ska vara sånt jävla krångel med den här gruppen!

FiBe

Jag har nu pratat med Erik som tydligen är i Göteborg och kan därför inte spela något alls idag. Detta innebär alltså att vi får köra imorgon istället och hoppas att tiden räcker till. Det medför lite extra problem för Carl som ska tillbaka till Gbg, men han avsätter lite tid för D&D ändå. Vi sätter starttiden till 12.00 på geddon.