D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

Martoow

Weehee!
I och med att jag har kommit hem från sommarstugan tidigare än beräknat kan vi kanske ta en omgång nu i veckan. Min vistelse på orust har skjutits upp en vecka, det är därför jag är tillbaka så tidigt.

Nu får man bara hoppas att alla tar och tittar in på forumet.  :D

PS: Vad HÄNDE egentligen där på slutet... det var så mycket babbel så jag hörde knappt någonting. :P
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Låter bra, jag kan nog alla dagar förutom tisdag och torsdag. Eller jag kan nog torsdag, ska bara till tandläkaren, men det är på förmiddagen har jag för mig.

Kommer inte ihåg exakt vad som hände mot slutet, bara det att några var nedanför en söndrig trappa och några var uppe vi trappan och det bran as mkt runt omkring oss.

Dennis

Jag har ingen aning om vad som hände på slutet riktigt heller, men det får vi hoppas att våran dungeon master har koll på. :)
Jag kan hela denna veckan förutom på söndag som det ser ut just nu.
Men tror det kommer upp en hel del i helgen så är gärna med någon dag mellan måndag till fredag.

Carl

Mmm, det låter trevligt att spela nu i veckan. Vad sägs om att spela på onsdag klockan halv fyra? Jag hinner nog inte tidigare, eftersom jag måste hem efter jobbet och bla bla.

Vad som hände förra gången? Jo, det var ju onekligen lite tjatigt där mot slutet (eller ja, hela tiden egentligen) :) . Men ni kom ju till slut fram till Kraken Grottan. På vägen såg ni att alla träd var döda, och ruttna, och djuren var helt deformerade och galna, och fyra stycken galna apor slet sönder den snälla apan som Faelar hade tämjt.

Senare kom ni fram till grottan, och såg att flera skepp brann, och någon oljig substans låg och brann på själva vattenytan. Längs med bergväggen fanns en gammal ranglig ramp som ledde ned till grottmynningen. Den var dock inte särskilt stabil, och det var nära att några av er föll ner i det brinnande infernot. Flera kämpiga sekunder senare ( och efter att ett brinnande skepp slitit sig loss från förtöjningen och kraschade in i bergväggen och förstörde ännu mer av rampen ) stod tre (tror jag det var) av er där nere på stranden precis utanför öppningen in till Kraken Grottan.

Stranden var helt fylld av trasiga skeppsdelar, tunnor och ett tjugotal sönderslitna kroppar.

Precis innan vi slutade såg de tre stackars personerna på stranden några figurer resa sig från massakern och titta på dem med hungriga ögon...

Martoow

wohoo... äntligen får man steka lite fler zombies och grajjer med 'dance of ruin'.  :twisted:

Onsdag låter okaj... halv fyra med faktiskt, om vi kan sitta till runt tio då.  :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Går fint för mig med,vart ska vi vara denna gången?
Ska för en gångs skull kolla upp bussarna lite bättre.

Martoow

Lokalerna är nu tillgängliga att använda ser det ut som, så jag antar att vi kommer vara i lilla rollspelsrummet på onsdag om det är ledigt där.  :D
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

Gött, då är jag nere vid gedon halv 4.

FiBe

onsdag halv fyra låter helt OK för mig också :)   bara vi sitter länge då. har längtat efter det här :)

Martoow

Hoppas bara att lille Erik har kollat forumet nu... det går fortfarande inte fram några signaler när jag ringer.  :evil:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Dennis

Jag kan sitta fram till 11 eller sova över,vill inte cykla hem när det är totalt kolsvart.

Shump

blir antagligen senast 11, carl ska ju jobba nästa dag. jag vill inte heller stanna för sent. Kommer som sagt också cykla.

Martoow

11 låter okej... det är ändå fem timmar.
Nu får vi bara hoppas att Erik kollar på forumet, för han är den ende som inte vet om att vi spelar idag.  :evil:
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Martoow

Erik kan inte spela idag... vi föreslår samma tid och plats fast imorgon.
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Carl

Ok, imorgon, torsdag, klockan halv fyra. Det går bra för mig.