Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

... Efter att ha inspirerats av YLVA's skitsnackstråd så var det väl lika bra att starta en här. Spamma fritt, svär, gnäll, böla, chatta etc etc etc. Gör helt enkelt allt som inte är riktigt enligt netiquetten på geddonforumet att posta i dem andra posterna :)

Kan väl börja då.


JAG HATAR JEFVLA WINXP OCH ALLT SOM HÖR IHOP MED DET AAAAAAAAAARGH SP2.0 g+onwegoui2n43.

Sen är det dödtråkigt på jobbet med, blä blä blä


Jaja, tack, o högre makt för P3.


PS.
Skitsnackstråden på ylva har 1400+ SIDOR med poster.. :) så det är bara att köra på.
Jag vann combat med 13.

sebbe

förslag: vi inför ett månatligt pris för den forumpersonligheten som skapar den bästa tråden med kvaliteter såsom gynnande av kreativitet, bildning och hälsa helt i enlighet med föreningens stadgar.

jag vill nominera robään för juni månads forumpris.


ursäkta mig, nu ska jag gå och posta i ordlekstråden.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Jag tycker det är skit att dagarna har blitt så ljusa. det är så svårt att sova då.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Heavy

För egen del sovar jag faktiskt bättre när det är ljusare nätter (och dagar), förmodligen för att det inte finns några monster under sängen då..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Citat från: "Clifford"Vad händer idag?

Ska till Gbg, sova på hotell, dricka sprit, gå på fest, förmodligen hinna in till GW innan dom stänger och köpa en Zoantrope så jag får ett till Hive Ship och kan spela med min BFG flotta :)

Däremot, eftersom jag sitter naken vid datorn och just kommit ur duschen så är risken för att det blir EB-scumsuckers istället för GW..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Gunilla Hellén

Jag tycker Getsen ska få pris för den hysteriskt bra bilden!

Sen vill jag meddela att jag ska ändra min asdåliga signature som jag inte vet varför jag har! Jag tänker klura ett tag på det.

Getsen

Jag brukar också sitta naken vid datorn, men jag brukar inte berätta det för folk. Förutom en del. Men, men... tack för omtyckandet av min bild :) det är ett strålande exemplar av den så kallade Träskonäbben (Shoebill på engleska, eller dess "riktiga" namn; Whale Headed Stork). Den lever i nåt träsk i afrika, jagar mat genom att springa genom träsket och glida med öppen mun (fast mark hade gett den inre skador då den jagar) och kissar på sig själv under varma dagar. Jakttekniken är precis så usel som den låter, och odjuret kan klara sig upp till fyra dagar eller så utan mat.  Dess bon sjunker oftast så den måste ständigt bygga mer och större. Ingen vet riktigt hur den överlevt så länge. Finns att läsa om i bl a Illustrerad Vetenskap nr 6 från 1999. Den är mitt favoritdjur.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Clifford är mitt favoritdjur.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Heavy

Träskonäbbar är koola som helvete :D
Såg nått program om dem på Animal PLanet för 100 år sen typ, eller kanske var på vanliga Discovery..

Annars gillar jag insekter, fiskar och reptiler mest..

Ska bl.a. få hem afrikanska tusenforingar (dom som bli 25 cm långa och 2-3 cm tjocka) och döskallekackerlackor om några veckor :D :D :D


Förövrigt tycker jag att Gunilla SKA skaffa en ny signatur !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Robin

Grums grums grums. Vart e Marcus?
Jag vann combat med 13.

Heavy

Söndag=Marcus bakfull ?? Gammal klassiker ;)


Nåja, EB-jävlarna hade ingen Zoanthrope, och GW hann jag inte till eftersom vi var tvugna att hitta till vårat hotellrum..

Eller hotellrum och hotellrum...
Det var ungefär lika stort som en sån där cryo-kammare dom bor i i Japan, ni vet ett sånt jävla hobbithål in i väggen på centralstationerna. Attans så litet det var..

Nästa chock kom när man skulle gå på muggen på sagda hotell. Naturligtvis så hade vi ingen toa på rummet, så efter en jobbig promenad på 15 meter igenom en klaustrofobisk korridor så slänger man upp den ca: 45 cm breda dörren till..... till... en bajamaja modell rastplats på E4:an.. På 4:e våningen i ett hotell !!?!?!?!

Helt gjort i gjuten glasfiber, från golv till tak. Ingen toalettring att sitta på, utan det var fastgjutet i själva hålet som stack ut från fundamentet i väggen. Duschen hoppade jag över helt och hållet. Med tanke på standarden på toaletten fick man väl vara glad om det inte pyste ut gas i det som skulle vara dusch kändes det som.

<snip berättelse från den otroligt kuliga lack- och läderfesten vi var under kvällen och natten, ni är för normala för att förstå det ändå  :twisted:>

När man sen, mer än lagon skitfull skulle ta sig in på hotellet via koden på lappen som kom ut ur maskinen när man betalade hotellrummet med sitt kontokort (the future is here !) och vältra sig ner i sängen så insåg man att den var runt 110 cm bred, stenhård och inte ens innehöll kuddar!
Det som skulle fungera som kudde i sängen var en lång tub som var inbäddad i lakanet, typ en futonkudde kan man säga (många referenser till Japan här).. Fy fan vilken natt..

Som ni kanske gissat er till så bodde vi på Formule 1.. Lågbudgethotellkedja som uppenbaligen har startats av nån liten fascistisk japan för att plåga ont anande, snåla svenskar. 310 spänn är billigt för ett hotellrum, men jag sover nog hellre i bilen nästa gång.
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Meldon

There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Robin

Vafan, det är för lite spam i denna tråden uppenbarligen... Vartfan e Dale och Marcus??! Gah
Jag vann combat med 13.

Robin

Uh, vart har du varit Heavy?
Jag vann combat med 13.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.