2014 Warmahordes Turneringar :)?

Startat av Andreas Graae, november 08, 2013, 04.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas Graae

Sitter här på jobbet och funderar, kikar på Got a Pairs evenemangstråd. Och undrar om folk är intresserade att åka på ett gäng turneringar nästa år?
Sj jobbar jag illa på Ironmoot det vet jag (Det är ju iår men men)

Defcon ser jag att d e i Linköping(3-5 Januari), Sen var det ngn flum turnering i Århus Danmark 1-2 Feb(hade varit kul XD danmark är alltid skoj)
Sen är d ju Gothcon men det är ju självskrivet, måste dock ta ledigt, Warcon i varberg fick jag inte åka på förra året men ska nog kunna åka iår om det hålls.
Fantasia Fanatic verkar ha Hordes o Warmachines me(Umeå extremt kul o trevligt men kostar därefter hehe)
Sen massa turneringar man inte hört talas om , Sthlm finns säkert en hög

Mest kolla läget om folk ät intresserade av mer turneringar kan vi ju hålla ögonen öppna, jag kan ju alltid köra om vi vill någonstans :) så länge man inte jobbar.... går ju av skiftet i slutet på april el början av Maj(Då går jag vanlig tid 7-16 o lediga helger XD) o det är la samma veva som du börjar jobba Larsson?

Men men som sagt bara kollar läget för intresse , sj vill jag åka på mer turneringar så länge det finns tid till det hehe!

Cassarus

Jag har länge varit lite sugen på Defcon, Iron Moot blir det tinte för mig. Kanske hakar på en dag och kikar dock, att turnera i Danmark funkar så länge man kan leva med att arrangörerna röker på (min ända turnering där dock^^). Men ja, jag tycker att vi håller ögonen öppna!
"Cry havoc and let slip the dice of war!"

Andreas Graae

Danskar e goa gubbar ;)

Gött en kandidat till Defcon iaf, hade gärna åkt dit :P men inte kul o åka sj :S

Robin

Jodå, jag är nog på en del under 2014. Jag och Martin ska ju pyssla med Iron Moot.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Det löart det ska åkas runt lite nästa år ja, det tycker jag :)

Gothcon är givet, sedan lär det ju bli något mer innan man åker för sommaren igen och har abstinens....
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

c3an åker till defcon. vilka ska med?
Jag vann combat med 13.

Cassarus

Jag är jävligt pepp. Ska dubbel kolla hur mitt schema ser ut bara.
"Cry havoc and let slip the dice of war!"