DELTA GREEN - en modern Call of Cthulhu kampanj

Startat av biggabush, december 27, 2007, 21.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Den Gamle

Jag har hört rykten om att spelningen i morgon är inställd, stämmer det?
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

biggabush

Korrekt.

Det hände saker sist som gör att innan nästa spelning kan gå av stapeln så behöver jag sitta ner med dig, Ewers och Enekvist för en mini-spelning. Denna mini_spelning tar 30-60 minuter och kan ske varsomhelst - på geddon, på café Bakgården eller hemma hos mig/er.

Eftersom Enekvist är bland gutar och fårtackor till på fredag 1 augusti så får vi ta det dagarna efter hans hemkomst.

// Cell A.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Ewers

Som det ser ut just nu kan jag torsdag innan brädspelskvällen, på fredag em/kväll (dock inte för sent) samt lördag efter 16.00.

Kram /F 8)

biggabush

Jag har svarat/mailat er via mail om spelning med Ewers/Enekvist/Norén.

Förhoppningsvis spelar vi imorgon torsdag 17.00 på Geddon. Speltid beräknas till 30 minuter.

Enekvist/Erik: Meddela här på tråden och via epost om det funkar
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Den Gamle

Jag kan köra en kortis nu på fredag efter 17, lördag efter 12 eller söndag innan 17 (alt efter 20). Nästa vecka kan jag alla dagar efter 20.

/Erik
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Ewers

Fredag kväll låter bra tycker jag. Robban, hur ser det ut för dig?

/F

Ewers


Enekvist

Idag 17.00 funkar om vi kör hemma hos mig. Har killarna och ingen bil så trupptransport med taxi känns sådär. Jag kokar kaffe!

Edit:
Idag ikväll funkar för mig hos mig. Behöver inte vara prick 17. Kvällen funkar fint

Den Gamle

Låter som om alla kan idag efter 17.

Anders, vad säger du?
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Enekvist

"Kindergarten Kobold".. Propaganda! Bara för att man ledde en annan klan i en attack mot koboldlägret så skall man ha skit resten av livet!?!

Antar att man måste posta en massa för att bli lite bättre. Måste erkänna att jag inte trodde att kobolder rankade upp efter hur literata de är...

Ewers

Så var spelningen avklarad och tog ca 2-3 timmar.  :D

Önskar er lycka till med skapandet av nya karaktärer. Ser fram emot en mysig spelning med massor av teambilding och lägersånger för att vi skall lära känna varandra.

Inser att det för en gång skull var bra att man missade en spelning... :wink:

Kram /F 8)