Legacy

Startat av Legacy, augusti 26, 2012, 18.16

Föregående ämne - Nästa ämne

Legacy

Skriv här om du vill spela magic i LEGACY format.

Jag är nybörjare så var inte rädd för att spela med mig. Är i nuläget inte medlem men om vi kan spela legacy 3-4 gånger per månad så kanske jag ska bli medlem. Förutom magic spelar jag även schack och pingis om det är någon som undrar. :D

Jag kan inte på onsdagar efter klockan 18, annars går vilken vardageftermiddag och -kväll som helst bra. Lördagar är också en bra dag för mig, men inte lördag kväll.

Jag använder inte Facebook.

Brain

Jag vill spela Legacy, spelat det på tok för lite men har gott om bilder.
Fredag 31/8 är en bra dag för mig då jag slutar tidigt och inte har något uppbokat. Kan vara redo för spel från 16.

Vilken nivå siktar vi på att lägga det hela? Casual med massa mysbilder eller träning inför turneringar?



Tomas Davidsson

Legacy

Citat från: Brain skrivet augusti 26, 2012, 20.46
Jag vill spela Legacy, spelat det på tok för lite men har gott om bilder.
Fredag 31/8 är en bra dag för mig då jag slutar tidigt och inte har något uppbokat. Kan vara redo för spel från 16.

Vilken nivå siktar vi på att lägga det hela? Casual med massa mysbilder eller träning inför turneringar?

Jag har två lekar just nu och en tredje som inte är så bra men jag tänker bygga vidare i lagom takt. Personligen siktar jag inte på turneringar utan mest på att spela lite för skojs skull.

Fredag kl. 16 låter perfekt för mig.

Brain

Då vet jag var jag skall lägga nivån :-)
(iofs brukar jag oftast ploja till det)



Tomas Davidsson

Legacy

Jag tror det blir kul :)

roligt

Jag kan väll vara med om jag får köra med lånad lek, åtminstone till och börja med. Funderat på att expandera min samling under närmaste året ändå så att skaffa 4 Show and Tell kanske blir intressant om det som du säger blir spel varje vecka.
Var med och spela.

Brain

Citat från: roligt skrivet augusti 27, 2012, 19.52