BSK27 - ALERT - PERSONAL SÖKES!

Startat av Brain, september 26, 2009, 15.18

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Detta är en akut personal sök till BSK!
Vi behöver personal till:

DUKNING (Iordningställande av skolan)
RECEPTION
KIOSK
BAGAGE

Anmäl intresse i tråden och vilka tider ni kan jobba!
Tomas Davidsson

Jimp

jag kan ta nattpass i receptionen som jag gjort dom senaste 2 åren
Ill dance for Gil!!

Ivar

Jag har tagit ledigt torsdag o fredag så kag kommer vara med hela tiden jobbar gärna i receptionen och med dukning, skall väl visserligen sätta upp dioramat om det hinner bli färdigt men det tar ju bara några timmar.
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Daniel

Min plan är att vara ledig på fredagn för att hjälpa till med "dukning" jag har dessutom bil!

Dessutom finns jag tillgänglig på söndagen för "avdukning" :)

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

soulreaper

Reception och dukning måste bara snacka med chefen så att jag faktiskt får ledigt..
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Kaka

Jag hjälper gärna till i receptionen, och då jag är fett arbetslös med bil kan jag hjälpa till i princip när som helst och alla dagar.

Med bil menas inte en pygmesizad Golf, utan Volvo 945 kombi, dvs mycket utrymme om saker och ting behöver flyttas på.

Clifford

Command me.

Var hittar man info om stabssammansättning, arr, budget, m.m?
Finns det tillgängligt?

Clifford

Förresten så saknar BSK PR då merparten gamers jag känner inte har sett till BSK i år. De vet knappt att det finns.

Därför startade jag just en BSK-grupp på Facebook, det ska inte underskattas :)

Så sprid den! Dessutom vore ett par planscher på SF-bokhandeln på sin plats, jag har kollat med dem och vi kan sätta upp det när vi vill.

Brain

Citat från: "Clifford"Command me.

Var hittar man info om stabssammansättning, arr, budget, m.m?
Finns det tillgängligt?

Maila mig så skall jag se vad jag kan få fram
Tomas Davidsson

Kalle

Jag är på i kiosken i år igen, förutsatt att min praktik inte kommer i vägen. Men skall kolla med handledaren och se till att den inte gör detta.
Kan nästan hela tiden, och kan förmodligen hjälpa till att plocka upp varor innan det öppnar.
Estoy solo mirando!

Kalle

Jag undrar fortfarande hur det blir med kioskarbete?
Estoy solo mirando!

Dale

Jag kommer ta hand om kiosken i år, pm:a mig ditt tel.nr så kan jag ringa när jag vet lite mer om hur det kommer gå till.

Dale

Jag behöver ytterligare en handfull arbetare till kiosken, maila eller ta kontakt med mig på annat sätt för att anmäla intresse.

Fluff

hur många vill jobba i receptionen?
skulle vara trevligt om ni pm:ar mig så jag får lite bättre överblick över hur mycket personal som jag befogar över  8)
ät en makaron till!

Sparvel

Receptionen och jag är vänner? =)
kan jobba från fredag eftermiddag och frammåt.

I övrigt har jag tråkiga nyheter då mina båda bröder inte kommer kunna delta i år.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07